Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Opel, ben ik een alleenstaand geval?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
    Dat weet ik ook niet ,dat kunnen ze mij niet vertellen .
    Ook de dealer kan niet zeggen wat hij of opel hiermee wil zeggen.
    Waarover klagen ? Ze doen toch zo hun best meneer .....

Opel is echter op zoek naar de voortdurende verbetering van haar producten .....(cynischer kan bijna niet).

Wat kan men nog meer verwachten van een merk ? De klanten moeten hun rijstijl maar aanpassen aan de momenteel door het merk gehanteerde normen en daarmee basta .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Waarover klagen ? Ze doen toch zo hun best meneer .....

Opel is echter op zoek naar de voortdurende verbetering van haar producten .....(cynischer kan bijna niet).

Wat kan men nog meer verwachten van een merk ? De klanten moeten hun rijstijl maar aanpassen aan de momenteel door het merk gehanteerde normen en daarmee basta .......
      Wel erg dat ze voor zoiets 30000 euro durven vragen !!
      Je zal dan ook wel begrijpen dat een mens hier niet blij mee is .
      Last edited by ; 21/03/2010, 23:29.

Comment

• Ik lees hier nogal wat over het merk Opel. Teleurstellingen kan je uiteraard met elk merk oplopen, maar bij de écht supernegatieve reacties heb ik toch een vraag. Als Opel echt zo slecht is, hoe verklaar je dan dat je na twintig jaar en meer nog vrij veel oude Vectra's en zelfs Ascona's (1.6D) ziet rondrijden ? Met de Kadett, idem dito. Of hoe komt het dan dat je er zo weinig met pech aan de kant ziet staan ? Ik zie Opel vooral als een wat betrouwbaarder merk dan pakweg Ford (al zijn ook daar uitzonderingen) en vooral als veel beter dan met name Renault. Wil je absolute klasse, tja, dan zijn er natuurlijk Audi, BMW, Mercedes, ..., maar dan betaal je al bij voorbaat een veelvoud. Erg spijtig dat het merk uit België verdwenen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RenéL Bekijk Berichten
          Ik lees hier nogal wat over het merk Opel. Teleurstellingen kan je uiteraard met elk merk oplopen, maar bij de écht supernegatieve reacties heb ik toch een vraag. Als Opel echt zo slecht is, hoe verklaar je dan dat je na twintig jaar en meer nog vrij veel oude Vectra's en zelfs Ascona's (1.6D) ziet rondrijden ? Met de Kadett, idem dito. Of hoe komt het dan dat je er zo weinig met pech aan de kant ziet staan ? Ik zie Opel vooral als een wat betrouwbaarder merk dan pakweg Ford (al zijn ook daar uitzonderingen) en vooral als veel beter dan met name Renault. Wil je absolute klasse, tja, dan zijn er natuurlijk Audi, BMW, Mercedes, ..., maar dan betaal je al bij voorbaat een veelvoud. Erg spijtig dat het merk uit België verdwenen is.
          Opel van 20 jaar geleden =/= Opel anno 2012.

Comment

Working...
          X