Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Ooh nice !
Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
Sjiek datr iemand foto's van heeft !
Ze waren met veel he?
En dat geluid van die stradale
Vandaag in Francochamps: Ik zag een mooie Aston Marton Rapide aankomen en trek vlug een paar fotokes.Een beetje verder aan een apotheek stopt hem,ik snel naar daar voor meer fotokes.
En jawel hoor wie komt daar uit de apotheek en stapt in de auto ?
Koen Wauters .
sorry voor de slechte foto's
Wel een garageplaat dus waarschijnlijk gewoon een testrit.
ZZ platen voor testrit, met deze nrplaat mag hij toch niet rijden?
waarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.
Knap, ik wist niet dat er zoveel rijke mensen in Singapore waren.
Singapore is opgebouwd uit ongeveer 75% expats (mensen van het buitenland die er wonen/werken) voor grote multinationals. Het is ook een land zonder schulden (althans 5 jr geleden) dus je mag er vanuit gaan dat de bevolking niet van de armsten zijn.
Ja tis daar nog 'zot' naar het schijnt, bijna niemand werkloos, altijd alles proper, hoogopgeleide mensen...
Niemand werkloos omdat je daar niet binnenkomt wanneer je geen werk hebt en je vliegt buiten als je x aantal maanden geen werk hebt. Je hebt mensen van alle opleidingen daar. Er bestaat een full time job uit het omdraaien van een bordje met aan de ene kant 'STOP" en aan de andere kant "GO" tijdens werken.
Auto's kosten daar wel belachelijk veel geld. Dubbel van hier ofzo. En je kan daar idd van de straat eten. Nog nooit zoveel volk in de weer gezien om de stad te onderhouden.
Dubbel? Je mag er vanuit gaan dat de wagens 3 tot 4x zo duur zijn als hier. Het is er enerzijds zo proper door het volk die de straten proper houdt maar ook door de monsterboetes voor het gooien van een papiertje op de grond, het ETEN van kauwgom. Ik heb hier nog een t-shirt liggen met al de bedragen op. Absurd gewoon.
Ooh nice !
Dat is die groep die ik vanochtende spotte aan mijn werk !
Sjiek datr iemand foto's van heeft !
Ze waren met veel he?
En dat geluid van die stradale
waarom niet als ik op onderhoud ging met mijn vw kreeg ik ook een vervangwagen mee met z platen.
gisteren ergens op TV was hij met die zelfde wagen volgens mij, een gast had een "meet and greet" gewonnen, eerst optreden en dan doorrijden naar Spa voor 24h, ...
Comment