Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEuropa S1 om preciezer te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenXbox
S2 in JPS-livery
Staat ondertussen nog altijd te koop bij dezelfde oldtimer-handelaar, vraagprijs 20d. Heeft nog een JPS staan die nog een restauratie nodig heeft, vraagprijs 10dLast edited by quadrifoglio; 03/08/2010, 01:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk weet niet hoe het vroeger was maar met de gewone Z platen mogen toch alleen de werknemers van de garage rijden, of ben ik mis?
En ZZ platen enkel voor testritten.
Een auto met Z-platen meegeven aan een klant, zonder begeleiding, voor een testrit terwijl het voertuig van de klant niet in herstelling is, mag en kan principieel niet.
Vaststellingen van inbreuken tegen deze wetgeving houdt in dat de handelaarsplaat wordt ingehouden en teruggestuurd naar de dienst Inschrijving Voertuigen.
Met ZZ-platen, of proefrittenplaten, ligt het nog anders. ZZ-platen zijn inderdaad proefrittenplaten, maar dat wil niet zeggen dat een auto onder proefrittenplaat zomaar kan meegegeven worden. Dit is enkel geldig voor voertuigen die na montage of herstelling dienen te worden afgesteld of om hun goede werking na te gaan. Voor demonstratie. Voor de overbrenging van een voertuig naar een plaats van inscheping of van aankoop of van de plaats van ontscheping of van aankoop naar hun inrichtingen. Voor de afstand. En voor technische controle.
Vaststellingen van inbreuken tegen deze wetgeving houdt in dat de proefrittenplaat wordt ingehouden en teruggestuurd naar de dienst Inschrijving Voertuigen.
(Stond op de site van Politie Maasmechelen.)
Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk BerichtenDeze 2 zag ik in Coo
There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
-
Skone viper, ziet er echt niet veel rondrijden.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEergisteren een sls in leuven. Mijn eerste dat ik zag en dam'n in het echt even knap als op foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk BerichtenDeze 2 zag ik in Coo
Vet
Comment
Comment