Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Is er hier dan niemand die afgelopen zaterdag een Ferrari 599 GTO heeft gespot aan de kust? Ik zag hem in oostende (aan het vliegveld) maar was te laat voor een foto... Hij had belgische platen.
Is er hier dan niemand die afgelopen zaterdag een Ferrari 599 GTO heeft gespot aan de kust? Ik zag hem in oostende (aan het vliegveld) maar was te laat voor een foto... Hij had belgische platen.
Inderdaad Daann, bedankt! Ongelofelijk wat een zalige ketel, naar het schijnt van een man die in Middelkerke woont. En die daarnaast ook nog een gewone 599 heeft, logisch want zoniet kan je de GTO-versie niet kopen.
Inderdaad Daann, bedankt! Ongelofelijk wat een zalige ketel, naar het schijnt van een man die in Middelkerke woont. En die daarnaast ook nog een gewone 599 heeft, logisch want zoniet kan je de GTO-versie niet kopen.
Die is van Ferrari Brussels naar het schijnt. En iedereen kan zo'n GTO kopen dacht ik...
Die is van Ferrari Brussels naar het schijnt. En iedereen kan zo'n GTO kopen dacht ik...
Voor bepaalde modellen van Ferrari moet je door Ferrari zelf geselecteerd zijn, anders is het noegabolle.
Weet niet met zekerheid of dit het geval was met de 599 GTO maar ze zijn hoedanook uitverkocht (alle 599 stuks).
Comment