Oorspronkelijk geplaatst door tuut
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2 x S600 in Madrid (oud en nieuw):
Oorspronkelijk geplaatst door reglement10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 06/09/2010, 18:05.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenFoto van vorige maandag
Comment
-
BMW 760Li F01 voor het Ritz Hotel:
Oorspronkelijk geplaatst door reglement10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.Last edited by Atenza; 06/09/2010, 18:03.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenUpload die foto's aub eens wat kleiner en ergens anders, vreselijk irritant.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenAls jij specifiek erbij vermeld waar ik ze kan uploaden dan doe ik dat. Dit is nutteloos...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenPhotobucket/Tinypic/.../sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenAls jij specifiek erbij vermeld waar ik ze kan uploaden dan doe ik dat. Dit is nutteloos...
Comment
-
Maak dat mee!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Picasa kan ook handig zijn, alleen picasa nooit zelf laten verkleinen. Anders blijft er niks deftig meer over van uw foto.
Comment
Comment