De meeste van hun karren staan op Dubai-platen, enkel de IMSA LP640 staat op Belgische platen dacht ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDie had beter het geld van zijn wrap in fatsoenlijke velgen gestoken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenVorige week gezien in Knokke:
Mijn favoriete Porsche.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenEcht een heerlijke wagen! Mooie foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenDie stond Zondag naast Nas geparkeerd aan de Nordschleife...
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDe meeste van hun karren staan op Dubai-platen, enkel de IMSA LP640 staat op Belgische platen dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sQuare Bekijk Berichtendenk wel dat deze hier al heeft gestaan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenTankstation Maes te Bornem?BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWagen is van hier in het dorp
Ik moest dien dag samen me iemand bij die bmw ernaast zijn voor een testrit met een 335i, maar die was in de prak gereden fzoietBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa ik heb het verhaal gehoord, kerel heeft 7 auto's en nen helicopter. Lijkt mij pcies wat veel .
Ik moest dien dag samen me iemand bij die bmw ernaast zijn voor een testrit met een 335i, maar die was in de prak gereden fzoiet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAh echt? Was het de 335i performance? Of was het gewoon die zwarte 335i coupe?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenik dacht die gewone coupe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWeeral eentje
Ne maat van ne maat van mij werkt daar als testrijder fzoiets, me elke auto 20min rijden om dan te zien of er niets mis mee is. goei jobke welBMW X5 45e
Comment
Comment