Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Idem van dat gedacht

Hier in het gebuurte staat een Ferrari Modena te koop in het exclusief voor Europa exterieur kleurke( volgens de advertentie ) : WIT

Hij staat er al lang en hij zal er nog lang staan denk ik , zie hem bijna elke dag staan en heeft nougabollen klasse

Deze dus ...

http://www.bomotors.be/cataloog/disp...lbum=151&pos=1
    Schoon collectie 993 daarboven!

360 in het wit is idd mottig btw...

Comment

• hmmm,

die 360 modena met die rode velgen, zou dat niet van bij jet set cars in Luik komen,
      DE DEALER om een lambo te kopen...

de witte 360 komt van bij B&O Kuurne, vraag me af vanwaar die auto's komen uit Duitsland...
      is dus een gewrapte grijze, redelijk opvallend
      wagen is continu aan druppellader en start niet, emaillen emblemen verliezen hun email, interieur is niet van de friste en ga zo maar verder. Toere, heb je al een mooie wagen gezien op die baan? Behalve dan bij rs motors?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
        Toere, heb je al een mooie wagen gezien op die baan? Behalve dan bij rs motors?
        Bij B&O heb ik nog nooit een mooie auto gezien , maar Bavaria heeft toch regelmatig mooi materiaal staan hoor

Bij RS motors staan wel de lekkerste beesten ja

Comment

• ken paar mensen die daar hun auto hebben verkocht(bavaria), maar heb ook al enkele wagens gezien in een carrosserie zaak van de buurt, heb dus ook mijn twijfels over de zuiverheid van al hun wagens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
            Wat een zonde van die nummerplaathouder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
              Wat een zonde van die nummerplaathouder...
              Ik denk dat ge daar weinig andere opties hebt hé

Comment

• Dat vroeg ik mij al een tijdje af... Die houder zit echt volledig vast aan die rooster?
                Ergens een klein stickertje zou veel knapper zijn.

In de laatste EVO staat op p.2-3 een ad van de RS5, zonder plaathouder. Véél beter.

Comment

• Misschien is eigenaar al voorzien op die PIEEEP nieuwe nummerplaten van 52cm breed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

wie liegt er nu,
                    in het amg topic is er iemand die zijn vader ééntje besteld heeft, en die ging de eerste hebben in belgie. maar er was maar een levering in oktober ofzo dacht ik.

edit hij is al geleverd maar het ging de engiste zijn tot jan/feb.

't kan rap veranderen.
                    Maandag reed er een nieuwe E63 AMG Break rond in Knokke op Belgische platen dus ik betwijfel ten zeerste dat die persoon de enigste zal zijn tot jan/feb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Misschien is eigenaar al voorzien op die PIEEEP nieuwe nummerplaten van 52cm breed.
                      52cm??
                      pff , inderdaad PIEEP platen.

Comment

• Sorry voor de slechte kwaliteit maar vindt dit toch een leuke auto.

Comment

• Jesus :-O

waar is dat?
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Ik denk Marbella?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                              Mooi vind ik die niet, maar exclusief is het wel

ik dat is aan de lichten in kuurne als je van de ring komt! Ik rijd daar toch wel wekelijks! 'k heb die bak nog nooit tegengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                ik dat is aan de lichten in kuurne als je van de ring komt! Ik rijd daar toch wel wekelijks! 'k heb die bak nog nooit tegengekomen
                                Brugsesteenweg : Kortrijk richting Kuurne / kruising met de R8 , links Volvo garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Ik denk Marbella?
                                  Yep ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sepp Bekijk Berichten
                                    Sorry voor de slechte kwaliteit maar vindt dit toch een leuke auto.

Echt vet!
                                    5 van gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Brugsesteenweg : Kortrijk richting Kuurne / kruising met de R8 , links Volvo garage
                                      Correct
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• wist niet dat je die in cabrio uitvoering had? die luchthapper staat er wel nogal buitenaards nu.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Is idd in Marbella. Meer bepaald Puerto Banus. Kom je altijd wel toffe auto's tegen. En boten ook voor de liefhebbers.

Comment

Working...
                                          X