Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOldtimerrally, vandaag en morgen. Klik voor meer info en deelnemerslijst.
Die heb ik zien en horen rijden denk ik als het vrijdagavond was.
Het was daar de moeite he. Wel spijtig van het weer, mijn paraplu is 34 keer omgeplooid
De oldtimers waren iets te oud voor mij, ik heb het meer voor wagens vanaf de jaren 70... Zal met de leeftijd te maken hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMisschien had hij niet veel benzine meer en was hij op zoek achter een tankstation?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSpreekt ge uit ervaring ?? Lotuskes zijn ook dorstig peins ik
Lotuskes zijn niet zo dorstig , maar ze hebben zo een kleine benzinetank (40L ) dat je het beter goe in het oog houdt als hij bijna leeg is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichteneen echte of wannabee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenHij heeft precies toch de brede achtervleugels. Lijkt mij het beste herkenningspunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenRijden jullie daar rond in een Masserati?
Het was daar de moeite he. Wel spijtig van het weer, mijn paraplu is 34 keer omgeplooid
De oldtimers waren iets te oud voor mij, ik heb het meer voor wagens vanaf de jaren 70... Zal met de leeftijd te maken hebben denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenRijden jullie daar rond in een Masserati?
grijze Granturismo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenDit lijkt mij wel een heel rare nummerplaat, 2 streepjes? Of laten mijn ogen mij in de steek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, en vooraan ook. Maar het enige echte bewijs ligt in het vooronder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, en vooraan ook. Maar het enige echte bewijs ligt in het vooronder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIk dacht dat sinds een tijdje de DIV geen nummerplaten meer verstrekt met puntjes en alleen maar met streepjes. Dat kan je zien aan de recente 5 tekens combinaties die hebben allemaal een streepje en geen puntje meer zoals vroeger het geval was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenDeze middag in de straat
Comment
-
Comment