Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Die uitlaten zijn wel vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        uitlaten moet rond zijn imho
        ik zou dat direct laten veranderen
        pff ,'t is eens iets anders hé zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Zalige AMG
          Knappe Belgische primeur ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Zalige AMG
            Knappe Belgische primeur ook
            Thx, klopt dit is de 2011 versie.
            Eigenlijk met veel gelukt gespot. Ik was aan het fietsen op de steenweg en hij reed me voorbij. Na 20m reed hij de parking van de Delhaize op en dan heb ik wat foto's kunnen maken.

Comment

• 2x Brabus Smart in Barcelona, Spanje

Comment

• Vorige week zondag, dit vehikel op de weg gezien:

Achter op het voertuig stond, geloof ik, iets van Sears:

Comment

• sears 1908 , 2 cilinder luchtgekoelde motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten

RS4 buiten en ziehier zijn nieuwe speeltje, nu nog proberen een ritje te versieren

Comment

• Dit jaar op reis geweest naar LA, daar stond in Hollywood op Rodeo Drive deze bolide geparkeerd.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                        sears 1908 , 2 cilinder luchtgekoelde motor
                        Merci voor de extra info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                          RS4 buiten en ziehier zijn nieuwe speeltje, nu nog proberen een ritje te versieren
                          Zijn speeltje?? Dat van de garage zekers

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                              Knap!

Comment

• Maserati Granturismo S MC Sport Line op de wedstrijd van OHL-Roeselare

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ford Mustang Shelby GT500 Cabrio in Linden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Zal wel op naam vd garage staan, maar dat is zijn daily

Comment

• zalig dat geluid! <3

Portfolio
                                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Dik die MC sportline!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                        Zeldzame Corolla als je t mij vraagt.
                                        Toyota Corolla TS, inderdaad, zeldzaam. Dat zijn voor mij mooie spots, het hoeven niet altijd 100,000EURO + auto's te zijn. Dit type auto's worden door de echte autofreak gekocht zonder dat ze miljonair zijn.
                                        De speciale types van de gewone auto's! Mooi.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Dat snap ik echt niet hè. Dan heb je zo een wagen, dan moet een deftige stickerplaat er toch ook vanaf kunnen hè.
                                        Dat zou ik ook denken.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Als dat zijn garage is, is het ook van hem he.
                                        Zou zijn Z plaat tot 6200cc gaan?

Comment

• Comment

Working...
                                          X