Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Knappe Belgische primeur ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenZalige AMG
Knappe Belgische primeur ook
Eigenlijk met veel gelukt gespot. Ik was aan het fietsen op de steenweg en hij reed me voorbij. Na 20m reed hij de parking van de Delhaize op en dan heb ik wat foto's kunnen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
Comment
-
Dit jaar op reis geweest naar LA, daar stond in Hollywood op Rodeo Drive deze bolide geparkeerd.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichtensears 1908 , 2 cilinder luchtgekoelde motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenRS4 buiten en ziehier zijn nieuwe speeltje, nu nog proberen een ritje te versieren
Comment
-
-
Maserati Granturismo S MC Sport Line op de wedstrijd van OHL-Roeselare
+ YouTube Video
Ford Mustang Shelby GT500 Cabrio in Linden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZijn speeltje?? Dat van de garage zekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenZeldzame Corolla als je t mij vraagt.
De speciale types van de gewone auto's! Mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDat snap ik echt niet hè. Dan heb je zo een wagen, dan moet een deftige stickerplaat er toch ook vanaf kunnen hè.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZijn speeltje?? Dat van de garage zekers
Zou zijn Z plaat tot 6200cc gaan?
Comment
Comment