Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iemand ooit al een monotracer gezien? er staat momenteel eentje aan de waaslandtunnel onder mijn bureau. Is eigenlijk een motor maar is zo speciaal dat ik het wel eens wou vermelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenIemand ooit al een monotracer gezien? er staat momenteel eentje aan de waaslandtunnel onder mijn bureau. Is eigenlijk een motor maar is zo speciaal dat ik het wel eens wou vermelden
http://www.monotracer.ch/index.php?o...id=158&lang=de
maar wel iets vet eigenlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenexclusieve auto's die bij een concessiehouder staan tellen hier niet echt mee...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtendaarom zijn hier ook al foto's verschenen van een Porsche showroom ...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDa's in Canterbury, niet?TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDa's in Canterbury, niet?
Een beetje verder in the weaver's house kan je erg lekker eten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenyep , enkele dagen Engeland gedaan (met het verlengde weekend) , links rijden "oefenen" tegen dat ik vd zomer terugrijdt met de cabrio
Ik heb al vel links gereden, al een paar keer de zuidkust aangedaan voor vakantie, MOOI!!!
En van't slecht Engelse weer, valt ook goed mee.
Een echte aanrader.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtenexclusieve auto's die bij een concessiehouder staan tellen hier niet echt mee...
Comment
Comment