Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
    DD hoop ik?
    yeps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Leuk om dit tegen te komen vandaag

Dé Porsche ...

Comment

• OVERFINCH

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
          Wel al even geleden, op dezelfde dag in november 2010, Bugatti Veyron en Porsche GT2-RS

Ik sta daar op de achtergrond ! De linkse van die drie kerels aan de E46 ; jonge wat een kleine wereld

Comment

• Toch wel redelijk exclusief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              OVERFINCH

Wat een statement! Range power! Brilliante foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Toch wel redelijk exclusief

Ja?

Wist niet zeker. Staat hier al een tijdje zo'n oranje om de hoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Ja?

Wist niet zeker. Staat hier al een tijdje zo'n oranje om de hoek.
                  Kom je toch zeer weinig tegen dus ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Kom je toch zeer weinig tegen dus ja
                    Ik twijfel er niet aan, wist het gewoon niet.

Zal eens foto's maken als hij er staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                      Ik sta daar op de achtergrond ! De linkse van die drie kerels aan de E46 ; jonge wat een kleine wereld
                      Je meent het?! Inderdaad klein wereldje!!!
                      Ik was passagier in onderstaande Clio, de chauffeur van die Clio is een goede kennis van me en heeft ook een 911 GT3. Hij had gehoord dat er een nieuwe GT2 RS rond reed en wilde die zien dus gingen we even op de parking kijken.
                      Toevallig kwam die GT2 net aanrijden, ik heb er nog meer foto's van maar zal ze niet allemaal hier plaatsen.
                      Ik vertoef vaak in die omgeving, meestal ben ik er met mijn S2000 maar afgelopen november niet. Wie weet treffen we elkaar daar nog eens.

Comment

• Wat mag dat trekken zo een Range,
                        2-2,5ton?
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• VET
                          Belgische plaat?
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                            Toevallig kwam die GT2 net aanrijden, ik heb er nog meer foto's van maar zal ze niet allemaal hier plaatsen.
                            Ik zou ze toch plaatsen, een GT2RS is zowat de heetste Porsche ooit, dus hoe meer pics hoe liever.

Comment

• Nope, is in Germany

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Ik zou ze toch plaatsen, een GT2RS is zowat de heetste Porsche ooit, dus hoe meer pics hoe liever.
                                mja, op de parking van de ring kom je altijd wel iets exclusiefs tegen..
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                  Nope, is in Germany

Hoeveel staan er op belgische platen? Twee? Een witte en een grijze?

Post trouwens eens uw profielfoto in het groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                    Hoeveel staan er op belgische platen? Twee? Een witte en een grijze?

Post trouwens eens uw profielfoto in het groot
                                    Volgens iemand die ik ken die er eentje heeft al een stuk of 6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten

Vandaag gezien in Sint-Niklaas op de brug boven de autostrade. Bestuurster (denk ik toch, niet goed gezien) keek nogal raar. Had mijn dak opengedaan, vandaar misschien

En als ik me niet vergis stond hij op B 1890 - platen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        Had mijn dak opengedaan, vandaar misschien
                                        Het was er dan ook het perfecte weer voor
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                          Vandaag gezien in Sint-Niklaas op de brug boven de autostrade. Bestuurster (denk ik toch, niet goed gezien) keek nogal raar. Had mijn dak opengedaan, vandaar misschien

En als ik me niet vergis stond hij op B 1890 - platen ?
                                          B-1990, zal zijn vriendin wel geweest zijn
                                          Eigenaar is ook vaak in de buurt van Sint-Niklaas

Comment

Working...
                                          X