Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenLeuk om dit tegen te komen vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenWel al even geleden, op dezelfde dag in november 2010, Bugatti Veyron en Porsche GT2-RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenOVERFINCH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Wist niet zeker. Staat hier al een tijdje zo'n oranje om de hoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa?
Wist niet zeker. Staat hier al een tijdje zo'n oranje om de hoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenKom je toch zeer weinig tegen dus ja
Zal eens foto's maken als hij er staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk BerichtenIk sta daar op de achtergrond ! De linkse van die drie kerels aan de E46 ; jonge wat een kleine wereld
Ik was passagier in onderstaande Clio, de chauffeur van die Clio is een goede kennis van me en heeft ook een 911 GT3. Hij had gehoord dat er een nieuwe GT2 RS rond reed en wilde die zien dus gingen we even op de parking kijken.
Toevallig kwam die GT2 net aanrijden, ik heb er nog meer foto's van maar zal ze niet allemaal hier plaatsen.
Ik vertoef vaak in die omgeving, meestal ben ik er met mijn S2000 maar afgelopen november niet. Wie weet treffen we elkaar daar nog eens.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenToevallig kwam die GT2 net aanrijden, ik heb er nog meer foto's van maar zal ze niet allemaal hier plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zou ze toch plaatsen, een GT2RS is zowat de heetste Porsche ooit, dus hoe meer pics hoe liever.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNope, is in Germany
Hoeveel staan er op belgische platen? Twee? Een witte en een grijze?
Post trouwens eens uw profielfoto in het groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenHoeveel staan er op belgische platen? Twee? Een witte en een grijze?
Post trouwens eens uw profielfoto in het groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
En als ik me niet vergis stond hij op B 1890 - platen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenHad mijn dak opengedaan, vandaar misschien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenVandaag gezien in Sint-Niklaas op de brug boven de autostrade. Bestuurster (denk ik toch, niet goed gezien) keek nogal raar. Had mijn dak opengedaan, vandaar misschien
En als ik me niet vergis stond hij op B 1890 - platen ?
Eigenaar is ook vaak in de buurt van Sint-Niklaas
Comment
Comment