Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalig!
    Waar op Tenerife was dat ergens?
    Edit: Ah, ik zie het al. Jardin Tropical, dat weet ik zijn. Zijn daar altijd zo'n auto's te zien want die Panamera is dezelfde als de spot van iRicky.
    Last edited by C'Mon; 26/02/2011, 23:08.

Comment

• Playa de las americas .... hotel jardin tropical... mijn lievelingshotel 10 jaar geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
        Playa de las americas .... hotel jardin tropical... mijn lievelingshotel 10 jaar geleden
        Ja inderdaad, dagelijks aan de achterkant van dat hotel gepasseerd als we daar op vakantie waren. Ik zat in Playa de Fanabe in hotel Jardines de Nivaria. Wist niet dat aan Jardin Tropical zo'n sjieke bakken stonden, ik vond het hotel er al wat oud uitzien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
          Chique! Je was er dus gelijktijdig met mij aangezien we dezelfde Panamera aan hetzelfde hotel gespot hebben!
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Ja inderdaad, dagelijks aan de achterkant van dat hotel gepasseerd als we daar op vakantie waren. Ik zat in Playa de Fanabe in hotel Jardines de Nivaria. Wist niet dat aan Jardin Tropical zo'n sjieke bakken stonden, ik vond het hotel er al wat oud uitzien...
            Jardin Tropical is inderdaad al redelijk verouderd. Blijkbaar hebben ze wel nog altijd een vaste (goed bedeelde) klantenkring. Jardines de Navaria is ook een zeer mooi hotel! Sowieso veel mooie hotels daar. Absolute top is Bahia del Duque in Costa Adeje.
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Absolute top is Bahia del Duque in Costa Adeje.
              ²²²²

Wij hebben in denk ik 1994-1995 daar eens een weekje gelogeerd !!!

Wel zeer duur

Comment

• Welke auto is dit ?

Vriend van mij heeft deze gespot in Parijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  ²²²²

Wel zeer duur
                  Zalig. Zal toen toch echt net geopend zijn denk ik?
                  sigpic

Comment

Welke auto is dit ?

Vriend van mij heeft deze gespot in Parijs

Een oud krel met M6 velgen?

Comment

• Ongetwijfeld een Volga (look-a-like), iets russisch dus. Ik ben alleen niet helemaal overtuigd dat het de one-off Volga V12 coupe is...
                      We moeten iets zoeken van een Volga GAZ-21 replica

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                        Ongetwijfeld een Volga (look-a-like), iets russisch dus. Ik ben alleen niet helemaal overtuigd dat het de one-off Volga V12 coupe is...
                        Inderdaad, te zien aan de achterlichten en het logo vanachter.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel moeilijk iets over te vinden op da interweb.

Edit: staat 'bekend' als Volga 21 V12 blijkbaar, zoals Alex85 zei
                        Last edited by Marvin; 27/02/2011, 12:05.

Comment

²²²²

Wel zeer duur
                          Ikke in 1998, inderdaad zeeeer duur.

Comment

Zalig. Zal toen toch echt net geopend zijn denk ik?
                            Was alleszins nog niet lang open , maar heb er geen gedacht van hoelang juist

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                            Ikke in 1998, inderdaad zeeeer duur.
                            Ik vermoed dat we toen een kleine 200.000 bfr ( 5000€ dus ) hebben betaald voor 1 week voor 2 personen ... zot eigenlijk want we konden ons zoiets nie permitteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                              Ongetwijfeld een Volga (look-a-like), iets russisch dus. Ik ben alleen niet helemaal overtuigd dat het de one-off Volga V12 coupe is...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                              Inderdaad, te zien aan de achterlichten en het logo vanachter.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel moeilijk iets over te vinden op da interweb.

Edit: staat 'bekend' als Volga 21 V12 blijkbaar, zoals Alex85 zei
                              Thx , nu kan IK stoeven dat IK het weet welke auto dit is

Comment

Ik vermoed dat we toen een kleine 200.000 bfr ( 5000€ dus ) hebben betaald voor 1 week voor 2 personen ... zot eigenlijk want we konden ons zoiets nie permitteren
                                Mevrouw Leemans meegepakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Mevrouw Leemans meegepakt?
                                  Haha neen ,

Mijn vrouwke had een nieuwe Polo gekocht voor we samen waren , ze heeft die perte totale gereden (omnium ) en toen ze dit geld heeft ontvangen die reis geboekt

Comment

• Dure revalidatie

Comment

Was alleszins nog niet lang open , maar heb er geen gedacht van hoelang juist

Het appartement welk mijn ouders aan het bouwen zijn ligt precies achter/ boven Bahia del Duque en daar kijken ze dus overheen! Is echt precies een sprookje dat hotel
                                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Dure revalidatie
                                        Dom he , 'k weet het

Comment

Het appartement welk mijn ouders aan het bouwen zijn ligt precies achter/ boven Bahia del Duque en daar kijken ze dus overheen! Is echt precies een sprookje dat hotel
                                          Rechts van Bahia del Duque dan , want links staat een ander hotel , achter Bahia del Duque ligt de zee en voor Bahia del Duque ligt de grote baan he

Comment

Working...
                                          X