Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
    Redelijk exclusief toch...

zeker

maar ook redelijk vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      S8

sinds ik er mee gereden heb, sta ik er elemaal zot van
      in Gent bijna dagelijks te zien (bij Ernst & Young) volgens mij die van "De Witte" maar zag hem nog nooit in- of uitstappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
        zeker

maar ook redelijk vuil
        Die banden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          in Gent bijna dagelijks te zien (bij Ernst & Young) volgens mij die van "De Witte" maar zag hem nog nooit in- of uitstappen
          Die heb ik al zien rijden met een Audi S8.

Comment

• E34 M5 Sedan Stond niet echt in superstaat....

Last edited by Atenza; 23/03/2011, 23:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              E34 M5 Sedan Stond niet echt in superstaat....

Zonde dat die er zo bij staat!
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Autoforum regel 1.
                Als je budget voor je auto bijna op is, steek het geld dan in de optische kant, en niet in de mechanische kant.

Comment

• Ik rij liever met een wagen die mechanisch in orde is dan een wagen die optisch in orde is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Ik rij liever met een wagen die mechanisch in orde is dan een wagen die optisch in orde is ?
                    Is toch logisch?

Een kras op mijn bumper vind ik een pak minder erg dan een gescheurde uitlaat

Edit: ik bedoel dus: voor hetzelfde geld heeft die M5 een compleet nieuwe ophanging gekregen en zijn de motor en boite gereviseerd.

Comment

• Waar staat die kar, Stancke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Is toch logisch?

Een kras op mijn bumper vind ik een pak minder erg dan een gescheurde uitlaat

Edit: ik bedoel dus: voor hetzelfde geld heeft die M5 een compleet nieuwe ophanging gekregen en zijn de motor en boite gereviseerd.
                        Dan nog is het zonde niet? Ik heb geen idee hoe groot de eigenaar zijn portefuille is, bedoelde gewoon dat dit in goeie staat een prachtwagen is
                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                          Waar staat die kar, Stancke?
                          Beernem, paar auto's verder staat er nog een Golf 5 GTI en zo te zien, staat die er ook al een eindje

Comment

• Al een paar keer gezien - en vooral gehoord ! - in Blanden komende van Hamme Mille. Dit keer had ik gelukkig een fototoestel bij de hand en was er een file..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              TEFAF Maastricht bij het Mecc. Ik heb daar altijd examens gemaakt toen ik op de Universiteit Maastricht zat.
                              Juist, is maar 10minuten van thuis

Comment

• Die witte Maserati heb ik ook al gespot op het viaduct van Gentbrugge.

Comment

• voor de leuvense spotters, er staat een zwarte Maserati GT in de Dirk Boutslaan 48
                                  ziet er goed uit!

Comment

• Gisteren ben ik deze tegengekomen.
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Als er spotters die dicht bij Taki wonen op de bredabaan, er staat een lamborghini LM002 voor de deur!
                                      BMW X5 45e

Comment

• Paar weken geleden in Kortenberg
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                          Gisteren ben ik deze tegengekomen.
                                          Strange!
                                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Working...
                                          X