Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenS8
sinds ik er mee gereden heb, sta ik er elemaal zot van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenzeker
maar ook redelijk vuil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenin Gent bijna dagelijks te zien (bij Ernst & Young) volgens mij die van "De Witte" maar zag hem nog nooit in- of uitstappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenE34 M5 SedanStond niet echt in superstaat....
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk rij liever met een wagen die mechanisch in orde is dan een wagen die optisch in orde is?
Een kras op mijn bumper vind ik een pak minder erg dan een gescheurde uitlaat
Edit: ik bedoel dus: voor hetzelfde geld heeft die M5 een compleet nieuwe ophanging gekregen en zijn de motor en boite gereviseerd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs toch logisch?
Een kras op mijn bumper vind ik een pak minder erg dan een gescheurde uitlaat
Edit: ik bedoel dus: voor hetzelfde geld heeft die M5 een compleet nieuwe ophanging gekregen en zijn de motor en boite gereviseerd."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenWaar staat die kar, Stancke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenTEFAF Maastricht bij het Mecc. Ik heb daar altijd examens gemaakt toen ik op de Universiteit Maastricht zat.
Comment
-
-
Paar weken geleden in KortenbergBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenGisteren ben ik deze tegengekomen.
There is never time to do it right but there is always time to do it over.
Comment
Comment