Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenAan Gavel? Het is denk ik deze die mij een tijdje geleden voorbijstak op de autostrade aan een stevig tempo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten@Br3cht: kzou de mensen op de foto met de ferrari toch niet zo herkenbaar in beeld brengen hoor; privacy...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls ze privacy willen moeten ze binnenblijven
Comment
-
-
beetje vuil, maar toch spotwaardig, me dunkt
Bijgevoegde Bestandensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten+1
ooit gehoord van tekenen met licht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtenbeetje vuil, maar toch spotwaardig, me dunkt
Ik stond daar een 50m vandaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenProductiemodel.
Heb dit gevonden : http://www.qvaleauto.com/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTechno Classica
Ik stond daar een 50m vandaan
Ook zo in de file gestaan om er te geraken...?sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenAh? Ikke een 200-tal meter
Ook zo in de file gestaan om er te geraken...?
Is ieder jaar.
Was vergeten parking 10 te programmeren in de GPS, dan rij je errond.
Volgend jaar ga ik eraan denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
Heb nog altijd een dubbel gevoel bij die auto, niet mooi niet lelijk, maar vooral een gerebadgde Viper.
Comment
Comment