Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ik zou het niet weten , ik zie ook een F430 met Dubai platen.
    mja 9/10 is hij van hem. Net filmpje gezien op youtube met wss hem aan het stuur en een S-class Mercedes met Lux. nrplaat (ook van hem...)

Man kga toch dringend eens familiebezoekje moeten doen

Deze is/was trouwens ook van hem:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
      dikke X5M gezien op de franse snelwegen:
      Best knap

Laatst heb ik een zwarte x6 M gezien en dat was ookmooier dan op foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Ik zou het niet weten , ik zie ook een F430 met Dubai platen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          SLS met Z platen

Nice Izzy!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten
            mja 9/10 is hij van hem. Net filmpje gezien op youtube met wss hem aan het stuur en een S-class Mercedes met Lux. nrplaat (ook van hem...)

Man kga toch dringend eens familiebezoekje moeten doen

Deze is/was trouwens ook van hem:

http://www.autogespot.com/nl/viewima...02032010203347
            en mogen wij ook weten wie hem is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              en mogen wij ook weten wie hem is?
              F. VDW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Dan naar Zottegem voor mijn rijles, maar had nog een uurtje te doden tot ik er aan kon beginnen. Halfuurtje Freerecordshop gelopen, en dan een halfuurtje in het centrum wat lopen dolen.

Ik zag eerst deze granturismo voor me de straat uitkomen. Voelde me weer koud gepakt omdat ik dacht dat ik weer een knappe bolide had gemist. IK wandel even naar beneden, en zie in extremis toch de Maser geparkeerd staan. Dus wat plaatjes van gemaakt Beetje jammer van het kleurtje. GT moet zwart, wit of rood zijn.

Ik stapte terug naar boven want het was bijna tijd, zie ik achter me deze conti gt aankomen. Altijd mooi meegenomen.

En dan zat ik al in de lesauto te wachten op de begeleider wanneer ik een R8 zie aankomen. Vlug mijn camera van op de achterbank gegrabbeld, en nog een paar kutfoto's gemaakt. : Echt zonde van dat zielig setje velgen eronder.
                Mooie spots Lender, altijd leuk om je verhaaltjes te lezen die je bij je spots voegt. Haha, was de auto van de rijschool waarin je gisteren rondbolde toevallig geen oranje polo? Zoja, dan heb ik je zien passeren , maar mij heb je blijkbaar niet gespot. Ik stond nochtans de eerste auto geparkeerd in de stationsstraat, heb je hem dan niet opgemerkt , maarja wie let er nu op een doodgewone golf.

Er valt dikwijls eens iets leuk te spotten in Zottegem, onlangs zag ik er een Maybach 57s. De auto's die je hier een pagina terug postte zijn regelmatig eens te zien in Zottegem maar ze blijven wel leuk. PVA is vrij gekend in Zottegem met zijn Continental, doet in het vlees, deze ter vervanging van zijn Ferrari F355, hij heeft ook nog een 456 GT, een Cayenne Turbo en een ML. De R8 is van de wasserij en de mannen van de Granturismo doen in vastgoed maar die laatste is niet van Zottegem maar vertoeven er wel af en toe. Maar dat wist je allemaal wel vermoed ik.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                    F. VDW
                    Nu is het duidelijk... VanderWilt.
                    Last edited by ; 21/04/2010, 20:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Nu is het duidelijk... not.
                      Wil je anders dat we die man z'n hele achternaam op het net zwieren?

Comment

• Waarom er anders over praten als je dat niet wil ? Wat kan hij je maken, het is toch maar een wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door c3c Bekijk Berichten
                          Hmm heb net foto op facebook gezien van mijn nichtje in Oostende waar deze op haar oprit stond (bij F VDW)
                          Zou deze in de plaats zijn van de Dubai Bentley?
                          Dus Barbara G. is jouw nichtje?

(Heb er eens naast gestaan, daar is niks 'tje aan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                            Wil je anders dat we die man z'n hele achternaam op het net zwieren?

Bwa ja, volledige naam en adres en telefoonummer en schoenmaat en nummer veiligheidscode van zijn huis etc....

Kortom ik wil alles weten

Comment

• << Zeg mannen, zou je die onzin niet beter in PM sturen?? Als je toch geen namen wil noemen heeft het ook geen zin hier den dikke nek te komen uithangen.

Comment

Subliem
                                Nog eentje die vanonder het stof gehaald is.

Comment

Mooie foto
                                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Thanks, is eigenlijk een lucky shot...

Reden zo'n 135-140 en deze kwam ons letterlijk voorbij gevlogen, gevolgd door een RS6, 996Cabrio en een CBR in een treintje.

Achtervolging in gezet maar toen we bij 180 nog geen meter dichter kwamen(integendeel) hield mijn maat hij het voor bekeken...

Klinkt ook heerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                      Mooie spots Lender, altijd leuk om je verhaaltjes te lezen die je bij je spots voegt. Haha, was de auto van de rijschool waarin je gisteren rondbolde toevallig geen oranje polo? Zoja, dan heb ik je zien passeren , maar mij heb je blijkbaar niet gespot. Ik stond nochtans de eerste auto geparkeerd in de stationsstraat, heb je hem dan niet opgemerkt , maarja wie let er nu op een doodgewone golf.

Er valt dikwijls eens iets leuk te spotten in Zottegem, onlangs zag ik er een Maybach 57s. De auto's die je hier een pagina terug postte zijn regelmatig eens te zien in Zottegem maar ze blijven wel leuk. PVA is vrij gekend in Zottegem met zijn Continental, doet in het vlees, deze ter vervanging van zijn Ferrari F355, hij heeft ook nog een 456 GT, een Cayenne Turbo en een ML. De R8 is van de wasserij en de mannen van de Granturismo doen in vastgoed maar die laatste is niet van Zottegem maar vertoeven er wel af en toe. Maar dat wist je allemaal wel vermoed ik.
                                      haha, jawel, ik reed in de Polo Was van 4 tot 6 gisteren

Ja, ik heb ook het vermoeden dat er in Zottegem geregeld wat moois rijdt. Paar weken terug op een zaterdag een fantastische QP Sport gts 2008 zien staan. Ben daar gewoon een kwartier blijven plakken, zonder camera dan nog. Weinig auto's kunnen dat.

Wat die mensen allemaal doen weet ik niet hoor. Ik heb heel mijn middelbare jeugd in ZOttegem doorgebracht, maar nu kom er ik nauwelijks meer jammergenoeg. Beetje jammer, want ik heb er hele leuke herinneringen.
                                      www.flickr.com/photos/bramvds
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                                        Dus Barbara G. is jouw nichtje?

(Heb er eens naast gestaan, daar is niks 'tje aan )
                                        nee zij is niet mijn nichtje

Comment

• Back on topic?

Comment

Working...
                                          X