Oorspronkelijk geplaatst door Bert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenLijkt me eerder een situatie waarbij zoonlief zijn nieuwe auto komt tonen aan gepensioneerde ouders?Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenIdd de kleur is prachtig irl!
Het is wss een autojournalist van autowereld/autogids die er mee rijdt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk kan het niet echt superknap vinden.
Die G erachter is wel dik.
Comment
-
Ik heb in new york de ene exclsusieve wagen na den andere gezien...
Ge krijgt da daar precies ook bij een pakske boter. AMG's M3 , M5's , 760LI,
Maar ook van de "gewonere" merken Honda acord coupe (wreed schoon eigenlijk), nissan ultima coupe (ooks choon)
Accuras etc etc etc... soit der rijd daar schoon grief rond...
En allemaal met ne deftige cyl inhoud zelfs de stomste VW golf/jetta heeft daar ne 2.5 benzine (5 in lijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenEnige weken terug in Luxembourg
Comment
-
-
Vanmorgen gezien in Geel centrum. De wagen was nog maar een week oud volgens een omstaander die de eigenaar kende.
Ik dacht bij mezelf: "Dit zou wel eens een leuke photoshoot voor Denniske kunnen zijn".
Stapte op de eigenaar af en vroeg of hij niet geïnteresseerd was in een photoshoot.
Zijn antwoord (en hij meende dat serieus) : "Als ge mai daar veu betaalt dan wil ik dao noeg wel es euver peinzen".
Blijkbaar heeft hij betalingsmoeilijkheden.
Lambo eigenaars zijn zo veel sympatieker...
ps: op de achtergrond nog een F430 van zijne maat.
Comment
Comment