Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Deze in Duitsland gezien en ik heb er echt geen idee van wat het kan zijn, ik dacht aan een Matra ofzo, maar dat is het niet denk ik.
Iemand een idee? (sorry voor de vuile vooruit, maar wissen maakte het nog erger )
Nice, had wel verwacht dat het zoiets zou zijn, had het nog nooit gezien, indrukwekkend machien. Als ik me goed herinner had hij de achterlichten van een Alfa 75. En aan de plaat van de camionette te zien komt hij naar België
Nice, had wel verwacht dat het zoiets zou zijn, had het nog nooit gezien, indrukwekkend machien. Als ik me goed herinner had hij de achterlichten van een Alfa 75. En aan de plaat van de camionette te zien komt hij naar België
Close, van een 33
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Vrijdag nog een ZR-1 langs de weg gezien. In dat knap blauw
Mijn reactie was echt zalig, ik begon gewoon luidop te roepen 'what the fuck, ne ZR-1 ofwa, ne ZR-1 Kheb hem zolang mogelijk blijven nakijken
Comment