Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHet is toch duidelijk welke auto betere proporties heeft.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDie velgen waren in een erbarmelijke staat. Een beetje fierheid en zorgzaamheid is wel op zijn plaats als je een Porsche rijdt. Rest van de wagen zag er ook niet echt netjes uit maar goed, het is een gebruiksvoorwerp. Maar die velgen zagen echt roetzwart.
Comment
-
Ook nog gezien dit weekend:
knappe F40.
Zalig om deze wagen waar je als kleine jongen van droomde (want destijds toch de ultieme wagen) eens in levende lijve te zien.
Knappe BMW M3 berline met veel te luide uitlaat maar wel knappe velgen
Maar helaas, voor de wagen, bestuurder kan niet rijden. Straat achteruit inrijden kostte hem heel wat moeite en meerdere pogingen. Mijn vriendin die het ook zag vanuit het appartement merkte op dat zelfs zij dit in 1 keer zou kunnen en niet zo scheef. De jonge knaap deed de motor belachelijk hoog in toeren klimmen door gasstootjes te geven, de helft van de straat hing uit zijn raam te kijken of WO 3 uitgebroken was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichtenporsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEr liggen pas nieuwe banden op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesLiever een porsche die gebruikt wordt, dan eentje die staat te blinken in de garage
de porsche verlaat enkel de garage met hem erin en als het weer perfect is
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenMercedes:
Voor het appartement. Ik ben geen Mercedes-kenner maar ik denk niet dat het veel dikker kan als deze. Toch?
Toffe en sfeervolle fotoreeks!
Comment
-
Deze daarnet aan het ziekenhuis van ZOttegem. Wat een geluid bij het opstarten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBuiten de nummerplaat, niks.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment