Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Dit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend
Echt ongelooflijk hoe vaak je die hier al ziet, zelfs de nieuwe Cayenne zie ik hier al regelmatig rijden.
Uiteraard wel met Z-plaat, mensen die komen showen tijdens een "test-rit" dus in vele gevallen.
Kan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
Zeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .
Zeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .
Ik was met iets anders bezig maar als ik het goed voorheb was dacht men dat er iemand dood in dat huis lag. Vals alarm
en een fake M5 waar alles op staat, is zelfs een 520d
weet je toevallig welke reclame er op de plaathouder stond? er is hier een 2dehandszaak die een bmw staan heeft met dezelfde velgen. lijkt me toch toevallig.
Comment