Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
had ik een lambo, dan reed ik opzettelijk naar daar en dan enkel de niet drukke straten doen, telkens met veel gas dan ben ik te snel weg tot ze er zijn
improving teanage health one powerlaunch at a time ze moesten mij een standbeeld geven
Tuurlijk niet, die zitten daar gewoon op de grond...
Zondag kwam ik Knokke binnen en aan dat rondpunt voor de Lippenslaan zaten er daar ook een 10-tal jonge gasten klaar om aan te vallen ...
Waren precies konijnen die uit de struiken kwamen
Fuck die liepen gewoon over de baan om toch maar een "mooie" foto te kunnen nemen van de Lotus
Dat ze dit doen voor een exclusieve Lambo/Porsche/Ferrari/Maserati enz ja , ....
maar toch niet voor een gewone Lotus Elise
Die spotter die altijd aan de rode lichten in Maldegem staat zodat hij de auto's die naar Knokke rijden kan uploaden, anders loopt hij het risico dat ze in Knokke dubbel zijn en hij ze niet kan uploaden.
Die spotter die altijd aan de rode lichten in Maldegem staat zodat hij de auto's die naar Knokke rijden kan uploaden, anders loopt hij het risico dat ze in Knokke dubbel zijn en hij ze niet kan uploaden.
Comment