Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenDie e46 M3 ook zien staan, was idd niet mis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichtenrijk studentje
En 't is eens geen Mini/1serie/Defender. (wat op zich ook niet mis is uiteraard...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenlambo is van een mekanieker van geens, zijn broer rijdt in lubbeek rond met een S6 vant, en heeft vroeger een ferrari testarossa gehad.De ferrari is dan bij de broer gekomen die hem verkocht heeft om de lambo te kopen.
de man met de S6 is lid van de club waar ik ook ben(slotracersleuven), zijn schoonzoon heeft een E46 M3 op de parking van de club staat ook regelmatig ne TT
Die S6 zie ik regelmatig wel al eens staan in Lubbeek, de Testarossa kwam -alleszins bij mijn weten- zelden buiten. Vroeger had hij dacht ik ook nog iets uit BMW's M-stal?
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk weet dat de man vroeger een gele Testarossa had met chromé janten, maar wist niet dat deze verkocht is. Heeft hij niks anders ondertussen?
Die S6 zie ik regelmatig wel al eens staan in Lubbeek, de Testarossa kwam -alleszins bij mijn weten- zelden buiten. Vroeger had hij dacht ik ook nog iets uit BMW's M-stal?
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenWaar in Londen staan die?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenferrari kwam niet veel buiten, omdat hij meer last ermee had(pannes en andere prullen) dan hem lief was, daarom is hij ook weggegaan.Hij rijdt nu met een grijze S6 avant, de bmw M3 is van zijn schoonzoon,de dochter rijdt met een A3.
Comment
-
Een shitload aan foto's omdat ik een paar uurtjes door een gecancelde vlucht in Los Angeles moest blijven. En 't was te weinig om iets te gaan bezoeken, dus maar de parking een bezoekje brengen...
(gsm foto's)
E46 M3
M Coupé
S4 B7
Comment
Comment