Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    M3 Edition:

Mooie spot!

Comment

M3 E46. (klik)

Blijf hem stiekem gaver en bruter vinden dan het nieuwe model.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

Die e46 M3 ook zien staan, was idd niet mis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
          M3 E46. (klik)

rijk studentje

Comment

Mooie bijdrage Canakris!
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
              rijk studentje
              idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                Die e46 M3 ook zien staan, was idd niet mis
                Ik heb u gespot in die straat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Ik heb u gespot in die straat!

Comment

rijk studentje
                    Z'n m3 brult wel overheerlijk

En 't is eens geen Mini/1serie/Defender. (wat op zich ook niet mis is uiteraard...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                      lambo is van een mekanieker van geens, zijn broer rijdt in lubbeek rond met een S6 vant, en heeft vroeger een ferrari testarossa gehad.De ferrari is dan bij de broer gekomen die hem verkocht heeft om de lambo te kopen.
                      de man met de S6 is lid van de club waar ik ook ben(slotracersleuven), zijn schoonzoon heeft een E46 M3 op de parking van de club staat ook regelmatig ne TT
                      Ik weet dat de man vroeger een gele Testarossa had met chromé janten, maar wist niet dat deze verkocht is. Heeft hij niks anders ondertussen?
                      Die S6 zie ik regelmatig wel al eens staan in Lubbeek, de Testarossa kwam -alleszins bij mijn weten- zelden buiten. Vroeger had hij dacht ik ook nog iets uit BMW's M-stal?

Comment

rijk studentje
                        Staat elke lesdag wel ergens rond het burgi gebouw geparkeerd. Interieur is ook zalig!

Comment

rijk studentje
                          wow overheerlijke wagen. Blijf ik ook wel vetter vinden dan de nieuwe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Ik weet dat de man vroeger een gele Testarossa had met chromé janten, maar wist niet dat deze verkocht is. Heeft hij niks anders ondertussen?
                            Die S6 zie ik regelmatig wel al eens staan in Lubbeek, de Testarossa kwam -alleszins bij mijn weten- zelden buiten. Vroeger had hij dacht ik ook nog iets uit BMW's M-stal?
                            ferrari kwam niet veel buiten, omdat hij meer last ermee had(pannes en andere prullen) dan hem lief was, daarom is hij ook weggegaan.Hij rijdt nu met een grijze S6 avant, de bmw M3 is van zijn schoonzoon,de dochter rijdt met een A3.

Comment

1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                M3 E46. (klik)

Ik ook, alhoewel die zwarte M3 Edition hierboven er ook mag zijn, alleen jammer - weeral - van die kweddelplaat van 5€

Comment

Waar in Londen staan die?

Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                                    Waar in Londen staan die?
                                    Park Lane, 1 block van The Dorchester. Stonden er 4 in de vitrine + een Lambo 640.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                                      ferrari kwam niet veel buiten, omdat hij meer last ermee had(pannes en andere prullen) dan hem lief was, daarom is hij ook weggegaan.Hij rijdt nu met een grijze S6 avant, de bmw M3 is van zijn schoonzoon,de dochter rijdt met een A3.
                                      Ah ik dacht dat hij een blauwe C5 S6 avant had? Hebben we het over dezelfde persoon, nl. Marc? Nuja, de kans is klein dat er in Lubbeek 2 personen met een Testarossa en een S6 rondrijden, maar toch

Comment

Een shitload aan foto's omdat ik een paar uurtjes door een gecancelde vlucht in Los Angeles moest blijven. En 't was te weinig om iets te gaan bezoeken, dus maar de parking een bezoekje brengen...

(gsm foto's)

E46 M3

M Coupé

S4 B7

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 2002 Automatic

944 Turbo

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X