Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
nice spillies
ivm je spot van de dag,is een S4 dtm met de V8 in(enkel op Amerikaanse markt voor 25jaar quattro)daar zijn er inderdaad maar 350 van,
van de gewone A4 dtm(2.0tfsi) rijden er een pak meer rond
Mijaar, in december stonden die daar nog niet! (tenzij ik aan een verkeerde vitrine heb gestaan) Toen stond er veel minder exclusief materiaal binnen. Aan The Dorchester stond toen ook al die Veyron en RR. Aangezien die daar nog zitten betalen die aan hotelkosten op een jaar wat wij verdienen op ons leven denk ik :-)
De E60 M5 is in de VS inderdaad met een handgeschakelde bak geleverd, zei iemand in Bornem me ooit. Zonde dat zoiets niet in België/Europa mogelijk was.
Gisteren een oranje Audi TTS gespot in een ondergrondse parking in de Naamsestraat in Leuven, was die exclusief?
Stond ook een Maserati GTS maar die was hier al gepasseerd.
Gisteren een oranje Audi TTS gespot in een ondergrondse parking in de Naamsestraat in Leuven, was die exclusief?
Dubai
Ik zou daar eigenlijk eens naartoe willen gaan om echt eens werk te maken van wagens te fotografen.(ook nachtfotografie)
Hoe autogespot dat ook mag klinken
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment