Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Dubai
Ik zou daar eigenlijk eens naartoe willen gaan om echt eens werk te maken van wagens te fotografen.(ook nachtfotografie)
Hoe autogespot dat ook mag klinken
Rijdt daar maar is achter in volle zon.
Zijn hier regels over zo'n gevallen?
ja ... Ik dacht da da met de wet verboden was hier in Belgie , u auto volledig int chroom ... voor de weerkaatsing van de zon enzo , levensgevaarlijk in sommige gevallen. Maar wel mooi
ja ... Ik dacht da da met de wet verboden was hier in Belgie , u auto volledig int chroom ... voor de weerkaatsing van de zon enzo , levensgevaarlijk in sommige gevallen. Maar wel mooi
In dit geval vind ik het niet mooi maar ooit werd er een chrome audi r8 gepresenteerd in het chroom, die vond ik echt knap.
Ik zag zaterdagavond een Quattroporte in Brussel... knalgeel en in een verschrikkelijke staat. Krassen, barstjes, afbladerende lak. Die Q was plots even aantrekkelijk als een afgeleefde Twingo die iets verder stond. Ongehoord!
deze waarschijnlijk(foto's gevonden op't web)
verschrikkelijke kleur trouwens,wel ideaal voor ne taxi of zoiets....
Comment