Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toen ik even in de auto moest wachten heb ik een kmo boekje gevonden en heb er even zitten doorbladeren. Na alle zakenartikelen kwam er een paar artikels over auto's waaronder een stukje over die chrome slr.

Iedereen heeft de mond vol van de crisis, maar niet overal heeft het woord dezelfde betekenis en heeft het begrip dezelfde omvang. Wie er aan twijfelt mag even stilstaan bij dit exclusieve model van Mercedes. Niet zozeer het model is exclusief maar wel de materie waarin dit model gemaakt werd.

Dit is een mercedes die eigendam is van een oliemiljardair uit Abu Dhabi. Hij is niet weinig trots op zijn nieuwe V10 quad turbo met 1.600 paardenkracht. In nauwelijks 2 seconden zit deze wagen tegen 100 km per uur te rijden vanuit stilstand, zo wordt ons voor waarheid meegedeeld. In 6.89 seconden zit deze wagen te vliegen tegen 1/4 mijl.

Maar dan komt het. Dit is geen wagen uit zomaar roestvrij staal, neen, het is een voertuig om mee te pronken, wagen uit...wit goud. De prijs is ons onbekend, maar wie dit in zijn garage heeft staan, die moet toch niet goed slapen, zou ik zo denken. Ik ben natuurlijk geen oliemiljardair. En toch wou ik jullie dit vertellen voor het geval je zou denken dat de crisis overal even sterk toeslaat.

Comment

• N 535d.

Khoor mn prof vandaag bezig tegen zn collega, ja, hij staat nu op 680 Nm.
      Ik was zo onvriendelijk om te vragen met welke wagen hij reed...

Wat een understatement kar! De gewone 520d velgen,
      maar gechipt op 340 pk en 680 Nm.
      Losjes porsches eraf rijden

Hij heeft zn roetfilter er al vanonder gehaald, niets dan problemen met dat ding zei hij, zit vol, ambeteert zijn dubbele turbo dan beweerde hij.

Zn volgende kar wordt een M3 sedan op lpg

PS: hoe zorg je ervoor dat die foto's groot staan en niet in van die ambetante kadertjes?!
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
        N 535d.

Khoor mn prof vandaag bezig tegen zn collega, ja, hij staat nu op 680 Nm.
        Ik was zo onvriendelijk om te vragen met welke wagen hij reed...

Wat een understatement kar! De gewone 520d velgen,
        maar gechipt op 340 pk en 680 Nm.
        Losjes porsches eraf rijden

Hij heeft zn roetfilter er al vanonder gehaald, niets dan problemen met dat ding zei hij, zit vol, ambeteert zijn dubbele turbo dan beweerde hij.

Zn volgende kar wordt een M3 sedan op lpg

PS: hoe zorg je ervoor dat die foto's groot staan en niet in van die ambetante kadertjes?!
        Exclusief

Ik zie elke dag zo 1 tje

En de velgen zullen zijn wintervelgen zijn misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Exclusief

Ik zie elke dag zo 1 tje

En de velgen zullen zijn wintervelgen zijn misschien?

Kvond z'n specificaties gewoon gek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
            Toen ik even in de auto moest wachten heb ik een kmo boekje gevonden en heb er even zitten doorbladeren. Na alle zakenartikelen kwam er een paar artikels over auto's waaronder een stukje over die chrome slr.
            Iedereen heeft de mond vol van de crisis, maar niet overal heeft het woord dezelfde betekenis en heeft het begrip dezelfde omvang. Wie er aan twijfelt mag even stilstaan bij dit exclusieve model van Mercedes. Niet zozeer het model is exclusief maar wel de materie waarin dit model gemaakt werd.

Dit is een mercedes die eigendam is van een oliemiljardair uit Abu Dhabi. Hij is niet weinig trots op zijn nieuwe V10 quad turbo met 1.600 paardenkracht. In nauwelijks 2 seconden zit deze wagen tegen 100 km per uur te rijden vanuit stilstand, zo wordt ons voor waarheid meegedeeld. In 6.89 seconden zit deze wagen te vliegen tegen 1/4 mijl.

Maar dan komt het. Dit is geen wagen uit zomaar roestvrij staal, neen, het is een voertuig om mee te pronken, wagen uit...wit goud. De prijs is ons onbekend, maar wie dit in zijn garage heeft staan, die moet toch niet goed slapen, zou ik zo denken. Ik ben natuurlijk geen oliemiljardair. En toch wou ik jullie dit vertellen voor het geval je zou denken dat de crisis overal even sterk toeslaat.
            So, you really did believe...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              So, you really did believe...
              Heb maar gequote wat erin stond.
              Het is gewoon onmogelijk (voorlopig toch ) om 100 in 2 seconden te halen. Maar het zou me niet verbazen als het echt uit wit goud is gemaakt.
              edit: toch zeker niet mogelijk met een slr (2 sec naar de 100)
              Last edited by fuxhound; 02/04/2010, 22:29.

Comment

• Haha

Das gewoon een afschuwelijke wrap.

Comment

• Q7 met mat

Comment

• *Bij de wrapper*

"Hoeveel kunt ge wrappen voor 500 euro?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                      *Bij de wrapper*

"Hoeveel kunt ge wrappen voor 500 euro?"
                      1deur en neus...

Comment

• edit.
                        Last edited by Ambi; 03/04/2010, 21:37.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Het is gewoon onmogelijk (voorlopig toch ) om 100 in 2 seconden te halen. Maar het zou me niet verbazen als het echt uit wit goud is gemaakt.
                          Mijn excuses, ge kwam over als een zéér goedgelovig persoon...en ge zou niet de eerste zijn geweest die dat hier op het forum kwam verkondigen

By the way: Het soortelijk gewicht van witgoud is pakweg het dubbele van staal, laat staan van alu of carbon. Wrap dus, en qua lelijkheid nog een trapje hoger dan matzwart.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                            deze waarschijnlijk(foto's gevonden op't web)
                            verschrikkelijke kleur trouwens,wel ideaal voor ne taxi of zoiets....

Ben ik nog ooit eens in Oostende tegengekomen

Comment

Zeg achterlijke, pak eens een blok goud op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Waar/wanneer zou ik een kans krijgen om een blok goud op te heffen?
                                Dacht meer aan, hoe decadent de rijke oliesjeiks daar zijn.

Comment

• Ferrari 599 op de Champs-Élysées gisteren

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    ze zijn zo lief meneer.

Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                    redelijk exclusief in die kleur alvast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Belgian Racing Yellow past duidelijk niet op een quattroporte.

Comment

• Wat is er mis met die kleur? Anders zou het leven iets saaier zijn

Comment

• Op zo'n Sport GTS met zwarte of titaniumgrijze velgen lijkt me dat kleurtje nog wel dik.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X