Dat heb ik ook, maar mijn smaak gaat naar de foto's die ik post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zijn zeker geen slechte foto's, maar qua compo vind ik sommige toch niet het van het. Duidelijk wel mooier dan standaard spot foto's, dat dan weer wel. Ook selective coloring ben ik al lang moe jammergenoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenBinnenkort allen naar st Martems Latem om hem te gaan spotten in't wild!
Of zijn er slechts een beperkt aantal dealers die de SLS mogen verkopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenNaar het schijnt zou jij vorig weekend in Knokke een zilvergrijze G320 CDI getrokken hebben met nummerplaat TEP-...
Kan je die foto's eens online zetten ? merci
Van uw zus?
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Yep dat is die, heb de foto's al in Mercedes LOVERS topic gezet : )
En al diegene die commentaar heeft op m'n foto's, das dan jammer, want ik neem graag zo'n foto's..
Foto's waar de wagen helemaal opstaat, kversta da wel dan sommige dit liever zien
Ik krijg zeer veel positief commentaar op m'n foto's hoe ik ze nu neem.. buiten sommige hier die denken dat je die foto's ook met een doodgewoon toestel kan nemen.. Kzou zeggen, kan je het beter ? Toon dan jou " photography " ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAlstublieft
Van uw zus?
zus haar Q5 komt in juli toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
Stuur maar door via PM indien je wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenDaarnet in Zolder 2 spotters gezien hun ding aan het doen op een donkerblauwe RS6. Jongens van hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenYep dat is die, heb de foto's al in Mercedes LOVERS topic gezet : )
En al diegene die commentaar heeft op m'n foto's, das dan jammer, want ik neem graag zo'n foto's..
Foto's waar de wagen helemaal opstaat, kversta da wel dan sommige dit liever zien
Ik krijg zeer veel positief commentaar op m'n foto's hoe ik ze nu neem.. buiten sommige hier die denken dat je die foto's ook met een doodgewoon toestel kan nemen.. Kzou zeggen, kan je het beter ? Toon dan jou " photography " ?
Comment
-
Comment