Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Als ik rechtsboven naar de straatnaam kijk en het goed zie zeg ik Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenSjiek! Vooral die G-Cabrio links
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhaha ,was een vrouw.
Ze mag de velgen niet beschadigen van haar man
Comment
-
Ik was aan het fietsen met mijn goede vriend Porschepipo, een medeforummer trouwens, toen plots deze bolide ons kwam voorbij rijden, we hadden geluk, hij keerde zich bij de eerst volgende parking.
Het bleek een Farbio GTS te zijn. Extreem zeldzame spot volgens mij! Zo zeldzaam zelf dat ik er nog nooit van gehoord had, laat staan eentje gezien Plaats van het gebeuren: Sint-Lievens-Esse, een boerendorpje in Oost-Vlaanderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenSubaru zeer mooi geparkeerd in Leuven.
Zonder nafte gevallen?
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenIk was aan het fietsen met mijn goede vriend Porschepipo, een medeforummer trouwens, toen plots deze bolide ons kwam voorbij rijden, we hadden geluk, hij keerde zich bij de eerst volgende parking.
Het bleek een Farbio GTS te zijn. Extreem zeldzame spot volgens mij! Zo zeldzaam zelf dat ik er nog nooit van gehoord had, laat staan eentje gezien Plaats van het gebeuren: Sint-Lievens-Esse, een boerendorpje in Oost-Vlaanderen.
Comment
Comment