Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Meent ge da nu? Ik hoop dat deze ni te veel wordt aangepast zoals alle andere.
Ik heb gehoord van wel. Weet niet of het waar is. De XKR zou hij weggedaan hebben, welke ik in feite nog het knapst van al vond. 't Schijnt ook een Pool te zijn.
Gisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
Zal volgende week vrijdag eens foto proberen maken.
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
"argh wat een zware deur
godverdomme ik krijg da begot ni na beneje
shit zeg na sta er da oek nog iene foto's van te pakken, kga kik Ier ni late zien dakik da ni na beneje krijg e dus kzal ma blijven lache"
"argh wat een zware deur
godverdomme ik krijg da begot ni na beneje
shit zeg na sta er da oek nog iene foto's van te pakken, kga kik Ier ni late zien dakik da ni na beneje krijg e dus kzal ma blijven lache"
Comment