Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenweer een perso erbij ook.. wat stond die sigarillo daar rond te draaien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenOk sorry
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGeen probleem, het duurt soms gewoon nogal lang ze te laden
Naar't schijnt van de eigenaar met z'n oranje Techart Magnum en de witte XKR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenMeent ge da nu? Ik hoop dat deze ni te veel wordt aangepast zoals alle andere.
Comment
-
Gisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
Zal volgende week vrijdag eens foto proberen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk BerichtenGisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
Zal volgende week vrijdag eens foto proberen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenTesla waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk BerichtenGisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
Zal volgende week vrijdag eens foto proberen maken.Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenTesla waarschijnlijk.Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk BerichtenDat is het inderdaad! Bedankt. Is dat een zeldzaamheid of komen die tegenwoordig veel (of meer) voor?
Artikeltje over de eigenaar en zijn wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Het zal ook wel nipt zijn om met zo een R8 binnen en buiten te rijden zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenIs dat in een ondergrondse parkeergarage?
Het zal ook wel nipt zijn om met zo een R8 binnen en buiten te rijden zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVrouw van de baas van MayWay ging even lunchen 's middags
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten"argh wat een zware deur
godverdomme ik krijg da begot ni na beneje
shit zeg na sta er da oek nog iene foto's van te pakken, kga kik Ier ni late zien dakik da ni na beneje krijg e dus kzal ma blijven lache"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
Comment
Comment