Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
    Faralli & Mazzanti Vulca S.
    Nice! Bedankt

Comment

• R8 V10 in Leuven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        weer een perso erbij ook.. wat stond die sigarillo daar rond te draaien?
        Héla niets tegen mijn vader hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
          Ok sorry
          Geen probleem, het duurt soms gewoon nogal lang ze te laden

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
          R8 V10 in Leuven

Naar't schijnt van de eigenaar met z'n oranje Techart Magnum en de witte XKR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Geen probleem, het duurt soms gewoon nogal lang ze te laden

Naar't schijnt van de eigenaar met z'n oranje Techart Magnum en de witte XKR.
            Meent ge da nu? Ik hoop dat deze ni te veel wordt aangepast zoals alle andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
              Meent ge da nu? Ik hoop dat deze ni te veel wordt aangepast zoals alle andere.
              Ik heb gehoord van wel. Weet niet of het waar is. De XKR zou hij weggedaan hebben, welke ik in feite nog het knapst van al vond. 't Schijnt ook een Pool te zijn.

Comment

• Vrouw van de baas van MayWay ging even lunchen 's middags

Comment

• Gisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
                  En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
                  Zal volgende week vrijdag eens foto proberen maken.
                  Last edited by ; 14/04/2010, 22:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten
                    Gisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
                    En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
                    Tesla waarschijnlijk.
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Tesla waarschijnlijk.
                      Dat is het inderdaad! Bedankt. Is dat een zeldzaamheid of komen die tegenwoordig veel (of meer) voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten
                        Gisteren een matzwarte X6 op de parking van Pasqual Games...
                        En regelmatig (meestal de vrijdagmiddag) zo'n elektrische sportcar (vlakbij Evergem dorp) waarvan ik nu niet op de naam kan komen... Iemand? Is vrij bekend, dacht dat ze hem al eens bij Top Gear getest hebben ook...
                        Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                        Tesla waarschijnlijk.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten
                        Dat is het inderdaad! Bedankt. Is dat een zeldzaamheid of komen die tegenwoordig veel (of meer) voor?

Artikeltje over de eigenaar en zijn wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                          R8 V10 in Leuven

Is dat in een ondergrondse parkeergarage?
                          Het zal ook wel nipt zijn om met zo een R8 binnen en buiten te rijden zeker
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Als dat met een R8 nog niet lukt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                              Is dat in een ondergrondse parkeergarage?
                              Het zal ook wel nipt zijn om met zo een R8 binnen en buiten te rijden zeker
                              lijkt me de kinepolisgarage, dan vraag ik me eerder af hoe hij er is binnengeraakt

Comment

• In die van het Ladeuzeplein lijkt het me anders ook niet echt evident

Comment

• Dit is idd onder het Ladeuzeplein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Vrouw van de baas van MayWay ging even lunchen 's middags

Zalig, die grimas op die vrouw haar gezicht

Comment

• "argh wat een zware deur
                                      godverdomme ik krijg da begot ni na beneje
                                      shit zeg na sta er da oek nog iene foto's van te pakken, kga kik Ier ni late zien dakik da ni na beneje krijg e dus kzal ma blijven lache"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        "argh wat een zware deur
                                        godverdomme ik krijg da begot ni na beneje
                                        shit zeg na sta er da oek nog iene foto's van te pakken, kga kik Ier ni late zien dakik da ni na beneje krijg e dus kzal ma blijven lache"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                          http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=L42OE6B8

Artikeltje over de eigenaar en zijn wagen
                                          Oewyeah, tiz om op te vallen dus, verticaal klasseren en geen foto

Comment

Working...
                                          X