een HGTE versie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIemand idee wat voor iet dees is?
Ik dacht aan een nieuwe corsa ofzo
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
donderdag op de E40 eene gezien met een Maybach 57 S ... ik kijk daarnet even in mijn boekske van autowereld, amai ... 450 000 euro, wtf
Kerel kon niet rijden ook, _overal_ over de pechstroken gereden om dan de afrit te nemen naar Zaventem, ik ree achter hem van op de e40 kust-Brussel :-)
plaat: : B 0554
nog een R8 gezien met plaat FIN 077, maar das niet zo speciaal meer :pHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtennog een R8 gezien met plaat FIN 077, maar das niet zo speciaal meer :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichteneen HGTE versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichteneen r8 niet speciaal meer?Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenbwah, R8 125 000 euro, Mayback 450 000, peanuts !
Trouwens http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Comment
-
+ YouTube Video
Jammer dat ik de burn-outs niet op video heb, maar die heeft iemand anders wel gefilmd, dus die verschijnen hier misschien nog wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichtendie am heeft geen nummerplaats vanvoor, ik dacht dat dit verplicht was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenKnokke where else?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenSuzuki Swift volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk ik ook, Het huidige model gaat ook al ff mee. Het ziet er alvast goed uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk ik ook, Het huidige model gaat ook al ff mee. Het ziet er alvast goed uit.
ps: nog mensen met slaapproblemen precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDenk ik ook, Het huidige model gaat ook al ff mee. Het ziet er alvast goed uit.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenKnokke where else?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbojerre Bekijk BerichtenCopacabana waarloos, witte murcielago LP 640 met bodykit en nummerplaat van Dubai
Comment
Comment