Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Hier boven staat er ook al eentje zie ik, maar dit is mijn eerste in het wild, eigenaar was zeer trots (en terecht ook!) en liet me spontaan zijn V10 horen
Hier boven staat er ook al eentje zie ik, maar dit is mijn eerste in het wild, eigenaar was zeer trots (en terecht ook!) en liet me spontaan zijn V10 horen
Inderdaad zeer knap, mooier dan de dichte versie IMO .Hebben die een achterspoilertje die uitklapt als die rijdt? Ik dacht onlangs een R8 gezien te hebben met een kleine spoiler achteraan.
Dan naar Zottegem voor mijn rijles, maar had nog een uurtje te doden tot ik er aan kon beginnen. Halfuurtje Freerecordshop gelopen, en dan een halfuurtje in het centrum wat lopen dolen.
Ik zag eerst deze granturismo voor me de straat uitkomen. Voelde me weer koud gepakt omdat ik dacht dat ik weer een knappe bolide had gemist. IK wandel even naar beneden, en zie in extremis toch de Maser geparkeerd staan. Dus wat plaatjes van gemaakt Beetje jammer van het kleurtje. GT moet zwart, wit of rood zijn.
Ik stapte terug naar boven want het was bijna tijd, zie ik achter me deze conti gt aankomen. Altijd mooi meegenomen.
En dan zat ik al in de lesauto te wachten op de begeleider wanneer ik een R8 zie aankomen. Vlug mijn camera van op de achterbank gegrabbeld, en nog een paar kutfoto's gemaakt. : Echt zonde van dat zielig setje velgen eronder.
Hmm heb net foto op facebook gezien van mijn nichtje in Oostende waar deze op haar oprit stond (bij F VDW)
Zou deze in de plaats zijn van de Dubai Bentley?
Hmm heb net foto op facebook gezien van mijn nichtje in Oostende waar deze op haar oprit stond (bij F VDW)
Zou deze in de plaats zijn van de Dubai Bentley?
Ik zou het niet weten , ik zie ook een F430 met Dubai platen.
Comment