Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
OH MY GOD wat een zalig dagje beleefd aan Knokke. Heb geen foto's kunnen nemen maar ik heb dit gespot :
-DBS cabrio
-Vanquish S
- 4 AM vantages
-wel 20 M3's of meer :p
-heel veel porsches, turbo's...
-F430 + F430 scuderia
-LP 560
-bentley's aan de lopende band
-wat RS4'en , RS6
-R8
hmmmmm wat zat ik daar goed op mijn terrasje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwtf
kvind die 458 maar nix, liever die F430
Gisteren eveneens gespot:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenVanmorgen gezien in Geel centrum. De wagen was nog maar een week oud volgens een omstaander die de eigenaar kende.
Ik dacht bij mezelf: "Dit zou wel eens een leuke photoshoot voor Denniske kunnen zijn".
Stapte op de eigenaar af en vroeg of hij niet geïnteresseerd was in een photoshoot.
Zijn antwoord (en hij meende dat serieus) : "Als ge mai daar veu betaalt dan wil ik dao noeg wel es euver peinzen".
Blijkbaar heeft hij betalingsmoeilijkheden.
Lambo eigenaars zijn zo veel sympatieker...
ps: op de achtergrond nog een F430 van zijne maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenVanmorgen gezien in Geel centrum. De wagen was nog maar een week oud volgens een omstaander die de eigenaar kende.
EDIT: leuke verzameling MILFs daarachter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenUitermate knappe wagen in ieder geval..
EDIT: leuke verzameling MILFs daarachter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten2 zinnen, en ze bewijzen beide dat je geen smaak hebt.en het is nog waar ook.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenEnige weken terug in Luxembourg
ik zou mijn auto toch zo niet achterlaten op zo een plaats.
En zeker niet als je met een Boxster van beperkte oplage
edit: wat voor dak heeft ie in feite, is het een stoffen, of een hardtopLast edited by Bert; 25/04/2010, 22:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten2 zinnen, en ze bewijzen beide dat je geen smaak hebt.
Comment
-
Ik dacht bij mezelf: "Dit zou wel eens een leuke photoshoot voor Denniske kunnen zijn".
Stapte op de eigenaar af en vroeg of hij niet geïnteresseerd was in een photoshoot.
Zijn antwoord (en hij meende dat serieus) : "Als ge mai daar veu betaalt dan wil ik dao noeg wel es euver peinzen".
Blijkbaar heeft hij betalingsmoeilijkheden.
Die F430 heeft een lange tijd op Duitse importplaten gestaan, en sindsdien staat hij op handelaarsplaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenStond ie op een afgesloten stuk van die parking?
edit: wat voor dak heeft ie in feite, is het een stoffen, of een hardtop
Zoals:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenGisterenavond was diezelfde 458 op bezoek hier in de straat. Hoogstwaarschijnlijk zal het om die F430 van die kerel hier in de straat gaan.
Die F430 heeft een lange tijd op Duitse importplaten gestaan, en sindsdien staat hij op handelaarsplaten.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenStond ie op een afgesloten stuk van die parking?
edit: wat voor dak heeft ie in feite, is het een stoffen, of een hardtop
Comment
-
Deze in Duitsland gezien en ik heb er echt geen idee van wat het kan zijn, ik dacht aan een Matra ofzo, maar dat is het niet denk ik.
Iemand een idee? (sorry voor de vuile vooruit, maar wissen maakte het nog erger)
Focus RS 500, dat matzwart vind ik toch maar niks.
Last edited by stradge; 26/04/2010, 03:18.
Comment
Comment