Dat is een DeTomaso
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDat is een DeTomaso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze in Duitsland gezien en ik heb er echt geen idee van wat het kan zijn, ik dacht aan een Matra ofzo, maar dat is het niet denk ik.
Iemand een idee? (sorry voor de vuile vooruit, maar wissen maakte het nog erger )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDat is een DeTomaso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIemand een idee welke Toyota dit is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNice, had wel verwacht dat het zoiets zou zijn, had het nog nooit gezien, indrukwekkend machien. Als ik me goed herinner had hij de achterlichten van een Alfa 75. En aan de plaat van de camionette te zien komt hij naar België
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNice, had wel verwacht dat het zoiets zou zijn, had het nog nooit gezien, indrukwekkend machien. Als ik me goed herinner had hij de achterlichten van een Alfa 75. En aan de plaat van de camionette te zien komt hij naar België
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZelfde bende heeft hier 2 maal gestaan en zijn weer super actief in de regio..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZelfde bende heeft hier 2 maal gestaan en zijn weer super actief in de regio..
Waregemse dan nog, dat is op minder dan 10 min van hier. Man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenPff.. Scary
Waregemse dan nog, dat is op minder dan 10 min van hier. Man man
Comment
Comment