Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenis dat die van flip sport van de fietsen, RDL????
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenGeen idee, stond in deerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtencheckt da! Groep Twingo!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenis dat een zoekplaatje of wat ?
Trouwens, deze staat er weer, op exact dezelfde plaats (kardinaal mercierplein, heverlee). Tis wel de moeite niet om met mijn gsm nog een foto te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door transdidi Bekijk Berichten
gespot tijdens de vw retro mania in zemst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDie mensen wonen in merksem, madam hare vorige was een touareg W12 en meneer zijn wagen is een maserati gran turismo.
Foto is nochtans genomen ver weg van Merksem, straf hoe jij de nummerplaat kan lezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenNot my cup of tea. Die slagtanden in die voorbumper zijn er beetje over vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenDeze is wel vaker in Gent te zien, maar hoe meer hoe beter
zou dat van De Buck zijn? zijn zonen doen in Ferrari.. (verkoop, carrosserie, ed)
lang geleden dat ik hem nog gezien heb
Comment
-
Ik heb hem steeds nog maar 1x in Gent zien rijden. Heerlijke kar ja
Comment
Comment