Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten

]
    Opstap geweest in Knokke?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• yapyap, gisteren

Comment

• Aston Martin V12 Black Carbon Edition.

En vooral toen de knop 'sportstand' aanging, kwam er een waanzinnig geluid uit de 2 uitlaten!!!

Comment

• Comment

• Die vantage V12 is zo vet!

Je kent de eigenaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
              Aston Martin V12 Black Carbon Edition.

En vooral toen de knop 'sportstand' aanging, kwam er een waanzinnig geluid uit de 2 uitlaten!!!

Heerlijke wagen!

Comment

• het blijft toch een lelijk hok
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  nee jong, dit is de perfectie

Hoe kan je nu op een officiele plaat langs achter een "X" hebben bij de cijfercombinaties? Dat de plaat langs voor- en achter nu verschilt, daarmee kan ik nog leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                    Schitterende foto
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

het blijft toch een lelijk hok
                      Deze heeft een Hamann-kitje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                        Eccentric stuf
                        Ja, het rijdt ook vol met die GL's, S-klasses en R's van Eccentric, geweldig zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Hoe kan je nu op een officiele plaat langs achter een "X" hebben bij de cijfercombinaties? Dat de plaat langs voor- en achter nu verschilt, daarmee kan ik nog leven
                          idd
                          iemand een uitleg?
                          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            idd
                            iemand een uitleg?
                            Photoshop?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• No hotlinking
                              AMG's
                              Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Photoshop?
                                dacht ik ook eerst. maar zag niet direct een blur. reden blijft me wel vaag. net zoals diene tippex bij de am v12
                                als dat een perso plaat is is het belachelijk om ze onzichtbaar te maken.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Een Renault Gordini die ik nog juist kon een foto van nemen , het scheelde niet veel of die was weg .

Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by Dane; 31/05/2010, 21:57.
                                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                    Een Renault Gordini die ik nog juist kon een foto van nemen , het scheelde niet veel of die was weg .

Té vet! In welke stad gezien? Ziet 'r een zuiders plekje uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      dacht ik ook eerst. maar zag niet direct een blur. reden blijft me wel vaag. net zoals diene tippex bij de am v12
                                      als dat een perso plaat is is het belachelijk om ze onzichtbaar te maken.
                                      Ik dacht niet dat platen die met een X beginnen per se perso's waren. In alle geval, ik heb er een X bijgezet.

Comment

• Ik heb zo'n Gordini ooit eens gezien in La Bresse.

Comment

Working...
                                        X