Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenAston Martin V12 Black Carbon Edition.
En vooral toen de knop 'sportstand' aanging, kwam er een waanzinnig geluid uit de 2 uitlaten!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
het blijft toch een lelijk hok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenEccentric stuf
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHoe kan je nu op een officiele plaat langs achter een "X" hebben bij de cijfercombinaties? Dat de plaat langs voor- en achter nu verschilt, daarmee kan ik nog leven
iemand een uitleg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenidd
iemand een uitleg?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPhotoshop?
als dat een perso plaat is is het belachelijk om ze onzichtbaar te maken.
Comment
-
Een Renault Gordini die ik nog juist kon een foto van nemen , het scheelde niet veel of die was weg .
Bijgevoegde BestandenLast edited by Dane; 31/05/2010, 21:57.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenEen Renault Gordini die ik nog juist kon een foto van nemen , het scheelde niet veel of die was weg .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendacht ik ook eerst. maar zag niet direct een blur. reden blijft me wel vaag. net zoals diene tippex bij de am v12
als dat een perso plaat is is het belachelijk om ze onzichtbaar te maken.
Comment
Comment