Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
    Trekt ook op niet veel dat de ene uitlaat zwart is en de andere chroom
    Nu je het zegt, was nochtans een echte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
      Trekt ook op niet veel dat de ene uitlaat zwart is en de andere chroom
      die zwarte zijn ook chroom maar zijn de "echte" uitlaten, terwijl die chrome klepjes hebben die werken wanneer die worden opengezet. dachtik
      is idd wel geen zicht
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

VZW?? yeah right

Comment

Je ziet de man denken " Wow wij hebben vleugeldeuren" Ik vermoed dat de vrouwelijke passagier zijn dochter was, haar broekkousen waren nogal 'versleten' zeg maar. Jammer genoeg niet te zien op foto. Echt geen zicht als je uit zo'n wagen komt, maar dat siert de dame wel vind ik

Zalige foto!
          Over die jonkvrouw haar kousen: tja, niet alles kan meezitten hé

Comment

• Eindelijk op plaat kunnen vastleggen!

Geweldig om die eigenaar ook te zijn. Petje op, vuil tshirt en een blauwe overallsbroek. En dan stapt ie in een wagen van 250.000€ Schitterend om zien.

Klikken macht groter
            www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

• knap, heb je geen foto langs voor?

Comment

• Timkaa, ik heb je zien lopen toen je foto's van die 760 maakte denk ik. Was er nog iemand bij je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Eindelijk op plaat kunnen vastleggen!

Geweldig om die eigenaar ook te zijn. Petje op, vuil tshirt en een blauwe overallsbroek. En dan stapt ie in een wagen van 250.000€ Schitterend om zien.
                  Juist ja, want elke 'supercar' eigenaar loopt rond in kostuum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                    Ik heb ooit is iemand in maatpak zien instappen in een renault clio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                      Dat moet kunnen? Al is het 'n grote misvatting dat alle 'supercar' eigenaars altijd piekfijn rondlopen.

Comment

Zeg ik ook niet. Ik vond het gewoon een grappig zicht

@Geezer: Niet echt, die 206 stond er te dicht tegen geparkeerd. Heb er eentje. Zal hem hier sebiet ff plaatsen.
                        www.last.fm/user/lender

Comment

Dat moet kunnen? Al is het 'n grote misvatting dat alle 'supercar' eigenaars altijd piekfijn rondlopen.
                          Moet zeker kunnen, had alleen gehoopt om een exclusieve wagen te zien.

Comment

• Meer vooraan lukte niet
                            www.last.fm/user/lender

Comment

Klikken macht groter
                              een andere manier om hetzelfde te zeggen

Toch een prachtstuk die Ferrari, daar kan geen Lambo tegen op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                een andere manier om hetzelfde te zeggen

Toch een prachtstuk die Ferrari, daar kan geen Lambo tegen op
                                Idd!!
                                alleen zou hij wel rood moeten zijn
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                  Jij bent 10 ofzo?

Anyway, een crappy foto van wat volbloeden

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zeg ik ook niet. Ik vond het gewoon een grappig zicht

@Geezer: Niet echt, die 206 stond er te dicht tegen geparkeerd. Heb er eentje. Zal hem hier sebiet ff plaatsen.
                                    In zijn vorige Ferrari vervoerde hij zelf zakken cement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      Timkaa, ik heb je zien lopen toen je foto's van die 760 maakte denk ik. Was er nog iemand bij je?
                                      Tof, dat klopt mijn pa liep daar ook ergens rond. Ik had een groene of roze tshirt aan en rode schoenen Ook van de streek daar? Volgende keer stap je gewoon naar me toe hé

Comment

Meer vooraan lukte niet
                                        thx!!

Comment

Tof, dat klopt mijn pa liep daar ook ergens rond. Ik had een groene of roze tshirt aan en rode schoenen Ook van de streek daar? Volgende keer stap je gewoon naar me toe hé
                                          Ik heb je gespot vanuit mijn thuis, dus ja

Zag je toevallig door het raam foto's maken.

Comment

Working...
                                          X