Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenTrekt ook op niet veel dat de ene uitlaat zwart is en de andere chroom
is idd wel geen zichtBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenJe ziet de man denken " Wow wij hebben vleugeldeuren" Ik vermoed dat de vrouwelijke passagier zijn dochter was, haar broekkousen waren nogal 'versleten' zeg maar. Jammer genoeg niet te zien op foto. Echt geen zicht als je uit zo'n wagen komt, maar dat siert de dame wel vind ik
Over die jonkvrouw haar kousen: tja, niet alles kan meezitten hé
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenEindelijk op plaat kunnen vastleggen!
Geweldig om die eigenaar ook te zijn. Petje op, vuil tshirt en een blauwe overallsbroek. En dan stapt ie in een wagen van 250.000€ Schitterend om zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenJuist ja, want elke 'supercar' eigenaar loopt rond in kostuum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIk heb ooit is iemand in maatpak zien instappen in een renault clio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenJuist ja, want elke 'supercar' eigenaar loopt rond in kostuum.
@Geezer: Niet echt, die 206 stond er te dicht tegen geparkeerd. Heb er eentje. Zal hem hier sebiet ff plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenDat moet kunnen? Al is het 'n grote misvatting dat alle 'supercar' eigenaars altijd piekfijn rondlopen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Klikken macht groter
Toch een prachtstuk die Ferrari, daar kan geen Lambo tegen op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichteneen andere manier om hetzelfde te zeggen
Toch een prachtstuk die Ferrari, daar kan geen Lambo tegen op
alleen zou hij wel rood moeten zijnBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenIk heb ooit is iemand in maatpak zien instappen in een renault clio.
Anyway, een crappy foto van wat volbloeden
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenZeg ik ook niet. Ik vond het gewoon een grappig zicht
@Geezer: Niet echt, die 206 stond er te dicht tegen geparkeerd. Heb er eentje. Zal hem hier sebiet ff plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenTimkaa, ik heb je zien lopen toen je foto's van die 760 maakte denk ik. Was er nog iemand bij je?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenTof, dat klopt mijn pa liep daar ook ergens rond. Ik had een groene of roze tshirt aan en rode schoenen Ook van de streek daar? Volgende keer stap je gewoon naar me toe hé
Zag je toevallig door het raam foto's maken.
Comment
Comment