Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• deze reed voorbij op de dijk in Knokke.

heb er jammergenoeg zelf geen foto van
        (deze komt vanop autoblog, een jaartje terug)
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            deze reed voorbij op de dijk in Knokke.

heb er jammergenoeg zelf geen foto van
            (deze komt vanop autoblog, een jaartje terug)
            Woont in knokke zelf ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten

Volgens mij was je daar op het verkeerde moment:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                Woont in knokke zelf ^^
                Ben hem zaterdag ook tegengekomen. Speciaal. Wat voor nrplaat is dit trouwens?

Comment

• Weekend (ZONNIG) Knokke achter de rug. Terwijl mevrouw de winkels deed, de autospotter uitgehangen :

Lambo's:

Dwaze nrplaat: FCK-001 . Deze stond erg vuil. Hij had onder een naaldboom gestaan.

Ik ben geen grote Lambo fan maar dit was wel ee knap beestje.

Sorry bvoor de sclechte kwaliteit. Nee geen gsm, gewoon slechte fotograaf.

Comment

• Porsche

Shame on you. Sleutels afnemen en steek die man in een Seat Ibiza of Toyota Carina E.

Comment

• Amerikaanse nrplaat, maar meer daarover weet ik ook niet ^ ^ Lambo's waren terug goed op dreef in knokke.
                      Gele gallardo, LP560, Superleggera & de LP640

Comment

• Mercedes:

Z-platen. Veel sportwagens met Z-platen trouwens dit weekend. Zo kan ik het ook

Voor het appartement. Ik ben geen Mercedes-kenner maar ik denk niet dat het veel dikker kan als deze. Toch?

Comment

• Nog wat Porsche. Want ze ze zijn zo mooi meneer

In Sluis.

I like a lot

Wat is er RUF aan deze Porsche?

Comment

• Als we dan toch bezig zijn:

Mint conition.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten

Wat is er RUF aan deze Porsche?
                              Buiten de nummerplaat, niks.

Comment

• Aston Martin kan natuurlijk niet ontbreken. Wat zijn het toch klassevol sportwagens.

Ah zo veel zon

Eentje voor mevrouw.

Maserati - brulmachien:

's Avonds rustig lekker visje aan het eten op een terrasje, als deze Maserati rustig voorbij gereden komt en lichtjes (niet ironisch bedoeld) accelereert. Ik dacht even dat mijn rode baars terug tot leven ging komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  Buiten de nummerplaat, niks.
                                  Net zo veel RUF aan deze wagen , als dat er James Bond in zit dus

Comment

• De laatste en dan stop ik ermee. Ben ze beu gezien die autofoto's:

Eentje voor Jokke-Vlo.

Mijn GF vond dit dé wagen van Knokke voor 2010. een marineblauwe Panamera.
                                    De velgen vond ze wel te klein. my woman.

Kan iemand zeggen wat dit is? Misschien wel de mooiste van het weekend.

Comment

Mijn GF vond dit dé wagen van Knokke voor 2010. een marineblauwe Panamera.
                                      .
                                      Als je afgaat op het aantal keer dat je ze ziet wel ja.

Comment

Kan iemand zeggen wat dit is? Misschien wel de mooiste van het weekend.
                                        Auburn Speedster 866.

Comment

Aston Martin kan natuurlijk niet ontbreken. Wat zijn het toch klassevol sportwagens.

Ah zo veel zon

Eentje voor mevrouw.
                                          Het is toch duidelijk welke auto betere proporties heeft.

Comment

Working...
                                          X