Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
deze reed voorbij op de dijk in Knokke.
heb er jammergenoeg zelf geen foto van
(deze komt vanop autoblog, een jaartje terug)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtendeze reed voorbij op de dijk in Knokke.
heb er jammergenoeg zelf geen foto van
(deze komt vanop autoblog, een jaartje terug)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenWoont in knokke zelf ^^
Comment
-
Weekend (ZONNIG) Knokke achter de rug. Terwijl mevrouw de winkels deed, de autospotter uitgehangen :
Lambo's:
Dwaze nrplaat: FCK-001 . Deze stond erg vuil. Hij had onder een naaldboom gestaan.
Ik ben geen grote Lambo fan maar dit was wel ee knap beestje.
Sorry bvoor de sclechte kwaliteit. Nee geen gsm, gewoon slechte fotograaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
Wat is er RUF aan deze Porsche?
Comment
-
Aston Martin kan natuurlijk niet ontbreken. Wat zijn het toch klassevol sportwagens.
Ah zo veel zon
Eentje voor mevrouw.
Maserati - brulmachien:
's Avonds rustig lekker visje aan het eten op een terrasje, als deze Maserati rustig voorbij gereden komt en lichtjes (niet ironisch bedoeld) accelereert. Ik dacht even dat mijn rode baars terug tot leven ging komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBuiten de nummerplaat, niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
Mijn GF vond dit dé wagen van Knokke voor 2010. een marineblauwe Panamera.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenKan iemand zeggen wat dit is? Misschien wel de mooiste van het weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenAston Martin kan natuurlijk niet ontbreken. Wat zijn het toch klassevol sportwagens.
Ah zo veel zon
Eentje voor mevrouw.
Comment
Comment