Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    http://www.autogespot.com/nl/viewima...01102008142330

Deze daarnet aan het ziekenhuis van ZOttegem. Wat een geluid bij het opstarten
    een zwarte CL brabus ? (autogespot is in onderhoud)

Passeert elke dag aan mijn deur, ongelooflijk luid

Had (of heeft) ook nog een S65 AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
      een zwarte CL brabus ? (autogespot is in onderhoud)

Passeert elke dag aan mijn deur, ongelooflijk luid

Had (of heeft) ook nog een S65 AMG.
      Dit was alvast zijn vorige, een CL 65!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
        Dit was alvast zijn vorige, een CL 65!

Had een zeer mooie daklijn

Comment

Is een heel vriendelijke eigenaar hoor. Ik spot hem regelmatig eens met zijn CL65 Brabus. Hij heeft zo'n 720 PK heeft hij me eens verteld. Hij staat dikwijls aan de kliniek hoor, is dan ook een professor dokter in de Klinische Biologie, vandaar dus . Zijn oude CL65 is al verkocht sinds 2008.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
            Liever een porsche die gebruikt wordt, dan eentje die staat te blinken in de garage.
            Mss heeft die persoon het wel zo druk met centjes te verdienen om die porsche te kunnen betalen dat een wasbeurt er niet meer in zat...
            Ik ben zelfstandige slager,heb een 997 nu 2jaar oud met 8000km op de teller.
            zeer weinig dus omdat ik door de zaak weinig tijd heb.
            mijn wagen staat steeds te blinken in de garage en nee ik moet niet zo hard werken om
            die wagen te kunnen betalen.

Comment

• Gisteren gespot op de Van Praet in Brussel (sorry voor gsm kwaliteit)

Comment

• In Londen gespot. Zag er speciaal uit in die kleur. Er was natuurlijk veel meer te zien maar ik had geen camera bij dus foto's zijn genomen met de gsm.

Last edited by ; 27/05/2010, 17:35. Reden: Andere link

Comment

foto's zijn uit Gent, bij het Zuid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                    Als we dan toch bezig zijn:

Mint conition.
                    ik hoop volgend jaar ook zo met de mijne te kunnen rijden
                    zelfde type (B = dubbel rooster op motorkap en trommelremmen, S 75PK= door vorm wieldoppen) en kleur (elfenbein)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      Buiten de nummerplaat, niks.
                      het motorblok misschien???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                        De eerste is een Dodge (Belgische nummerplaat)
                        De tweede is een oude, ken ik nie
                        De derde is een Ferrari Scaglietti (denk ik)
                        2e is zeker een Rolls, kijk naar top van radiatorrooster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          2e is zeker een Rolls, kijk naar top van radiatorrooster
                          fout, kijk op p.49 maar is naar de eerste post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filiprasschaert Bekijk Berichten
                            Ik ben zelfstandige slager,heb een 997 nu 2jaar oud met 8000km op de teller.
                            zeer weinig dus omdat ik door de zaak weinig tijd heb.
                            mijn wagen staat steeds te blinken in de garage en nee ik moet niet zo hard werken om
                            die wagen te kunnen betalen.
                            Weinig tijd om ermee te rijden maar je moet toch niet hard werken ...

Ik wil ook slager worden , is dat moeijlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Weinig tijd om ermee te rijden maar je moet toch niet hard werken ...

Ik wil ook slager worden , is dat moeijlijk?
                              Denk in jou geval, al zovele jaren op het containerpark werken, niet meer mogelijk is om een goede slager te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                foto's zijn uit Gent, bij het Zuid
                                hij zegt toch niet dat het zijn fotos zijn? die auto zal wel buiten gent rijden ook he
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                  Denk in jou geval, al zovele jaren op het containerpark werken, niet meer mogelijk is om een goede slager te worden
                                  Nog 5 jaar opleiding en 2 zware examens en ik kan soliciteren voor overste op het containerpark hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timpie1978 Bekijk Berichten
                                    In Londen gespot. Zag er speciaal uit in die kleur. Er was natuurlijk veel meer te zien maar ik had geen camera bij dus foto's zijn genomen met de gsm.

Echt prachtig!

Comment

• GTR in Kortrijk

Comment

• Ik zie hier al een paar dagen een all black Corvette passeren. Moet daar 1 dezer toch eens dringend een foto van maken. Enkel wat rode biesjes aan banden en precies ook op koetswerk. Maakt wel een raar lawaai, alsof er een dumpvalve niet goed dicht is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik zie hier al een paar dagen een all black Corvette passeren. Moet daar 1 dezer toch eens dringend een foto van maken. Enkel wat rode biesjes aan banden en precies ook op koetswerk. Maakt wel een raar lawaai, alsof er een dumpvalve niet goed dicht is.
                                          Deze?

Comment

Working...
                                          X