Oorspronkelijk geplaatst door Pablo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEnkele spots uit Knokke deze namiddag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenMatzwart heb ik al gezien op een X6 M en RS6 dus bij Mercedes zal het ook wel te krijgen zijn zeker?,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenzouden dat niet eerder wraps zijn die je gezien hebt?
Dit is de X6 die ik gezien heb.
Comment
-
middagje in De HaanHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenmiddagje in De Haan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenmiddagje in De Haan
LiefhebbersDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
deze morgen een Ginetta G32 gezien in Bertem, had wel geen fototoestel bij, maar het is zo eentje:
Comment
-
Deze kwam plotseling binnengereden, ruitenwisser werkte blijkbaar maar half en dat in de gietende regen, ze hebben het hersteld en reden dan weer weg...
Die plofjes + vlammen uit de uitlaat om nog maar te zwijgen over het geluid die weergalmde in de hangar...
Sorry voor de wel heel slechte foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDe Gallardo-sticker op de zijkant vind ik ook maar goedkoop ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichtendikste gallardo allertijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichtenen ook gisteren ( zelfde plaats)
Ferrari F-430
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenHmm wat is het verschil?
Dit is de X6 die ik gezien heb.
http://www.autogespot.com/nl/viewima...18052010195224
wagen behoudt dus zijn oorspronkelijke kleur en wordt dus ingepakt,ben je uw matzwart beu haal je 't er gewoon af,zal met een matzwarte gespoten niet lukken denk ik
onderhoud van een mat gespoten wagen is naar 't schijnt ook niet evident
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenDeze kwam plotseling binnengereden, ruitenwisser werkte blijkbaar maar half en dat in de gietende regen, ze hebben het hersteld en reden dan weer weg...
Die plofjes + vlammen uit de uitlaat om nog maar te zwijgen over het geluid die weergalmde in de hangar...
Sorry voor de wel heel slechte foto.
MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
Comment