Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
      Vroegmarkt Gent???
      Kortrijkse groothandelsmarkt

Comment

• die gallardo is echt prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          99% van de matzwarte wagens die rond rijden zijn gewrapt,ook die X6
          wagen behoudt dus zijn oorspronkelijke kleur en wordt dus ingepakt,ben je uw matzwart beu haal je 't er gewoon af,zal met een matzwarte gespoten niet lukken denk ik
          onderhoud van een mat gespoten wagen is naar 't schijnt ook niet evident
          Er stond recent iets over in de krant. Blijkbaar is de bewerking ook slecht voor de thermische eigenschappen van de koets, waardoor bvb. de motor veel slechter afkoelt in de zomer, en bepaalde onderdelen dus sneller verslijten.

Ze schreven ook dat het de nieuwste hype is in autoland (toch al enkele jaren oud dacht ik) en dat het enkel bij dure wagens voorkomt (Fiat Bravo?).

Het eeuwige probleem van volledig achterhaald autonieuws in de Vlaamse kranten volgens mij.

Comment

• Tijdje geleden dat ik nog eens een voiture heb geplaat. Wederom met de saaiste velgen die er bestaan voor een panamera

www.flickr.com/photos/bramvds
            www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk Berichten
              Ik moest van bijhorende race de captatie doen

nummerplaat ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                Tijdje geleden dat ik nog eens een voiture heb geplaat. Wederom met de saaiste velgen die er bestaan voor een panamera

Gent?

Comment

• Gespot in Oostende Bentley Continental
                  met Dubaï platen... Oliesjeik op den dool???
                  Ergens een wegwijzer gemist???
                  Of is er hier toch olie te vinden???
                  Denk dat ie nogal gaat verschieten als ie hier gaat tanken als ie ziet wat benzine hier kost...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk Berichten
                    Ik moest van bijhorende race de captatie doen
                    Die kerel die da gewonnen had was echt wel grappig precies niks gewoon en op 't einde zei hij dat de R8 V8 sneller was dan de 430 :')

what a fool
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
                      Gespot in Oostende Bentley Continental
                      Denk dat ie nogal gaat verschieten als ie hier gaat tanken als ie ziet wat benzine hier kost...

Deze is van een Belg die wel meerdere supercars heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
                        Gespot in Oostende Bentley Continental

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                        Deze is van een Belg die wel meerdere supercars heeft.

Was het madam die ermee reed?
                        Haar SRT 300C een tijdje geleden hier ook gespot, op weg naar haar club hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                          Gent?
                          Correctomundo
                          www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Was het madam die ermee reed?
                            Haar SRT 300C een tijdje geleden hier ook gespot, op weg naar haar club hier.

Eigendom (zowel auto als madam) van Frederik VDW ...

heeft nog een SRT8 op Lux. platen.

vorige wagens waren paarse lambo diablo, rode 360 modena, zwarte S8, zwarte S ...

Comment

• Die LP640 IMSA op kenteken uit Dubai is ook van hem dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichten
                                Eigendom (zowel auto als madam) van Frederik VDW ...

heeft nog een SRT8 op Lux. platen.

vorige wagens waren paarse lambo diablo, rode 360 modena, zwarte S8, zwarte S ...
                                True, is haar biezenies partner. SRT tijdje geleden hier in Ronse gezien. Vette sound.

Zijn wel gescheiden dacht ik, maar komen nog supergoed overeen.

Comment

• Daar is ooit iets over op tv geweest, ze hebben blijkbaar centjes genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    True, is haar biezenies partner. SRT tijdje geleden hier in Ronse gezien. Vette sound.

Zijn wel gescheiden dacht ik, maar komen nog supergoed overeen.
                                    Een jaar of 2 geleden liep die in Oostende rond met een pracht van een blonde ... Denk dat het daarmee allemaal begonnen is ...

Comment

• Die Dubai bentley is mij zondagavond voorbijgereden op de E40 richting brussel, maakte mooi geluid

Comment

• Of z'n lelijke Cayenne Magnum-dinges
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Of z'n lelijke Cayenne Magnum-dinges

Deze dus

Gespot in Monaco , links Barbara Gandolfi

Comment

Working...
                                          X