Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenVroegmarkt Gent???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten99% van de matzwarte wagens die rond rijden zijn gewrapt,ook die X6
wagen behoudt dus zijn oorspronkelijke kleur en wordt dus ingepakt,ben je uw matzwart beu haal je 't er gewoon af,zal met een matzwarte gespoten niet lukken denk ik
onderhoud van een mat gespoten wagen is naar 't schijnt ook niet evident
Ze schreven ook dat het de nieuwste hype is in autoland (toch al enkele jaren oud dacht ik) en dat het enkel bij dure wagens voorkomt (Fiat Bravo?).
Het eeuwige probleem van volledig achterhaald autonieuws in de Vlaamse kranten volgens mij.
Comment
-
Tijdje geleden dat ik nog eens een voiture heb geplaat. Wederom met de saaiste velgen die er bestaan voor een panamera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk BerichtenIk moest van bijhorende race de captatie doen
nummerplaat ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenTijdje geleden dat ik nog eens een voiture heb geplaat. Wederom met de saaiste velgen die er bestaan voor een panamera
Comment
-
Gespot in Oostende Bentley Continental
met Dubaï platen... Oliesjeik op den dool???
Ergens een wegwijzer gemist???
Of is er hier toch olie te vinden???
Denk dat ie nogal gaat verschieten als ie hier gaat tanken als ie ziet wat benzine hier kost...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vStijn Bekijk BerichtenIk moest van bijhorende race de captatie doen
what a foolCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenGespot in Oostende Bentley Continental
Denk dat ie nogal gaat verschieten als ie hier gaat tanken als ie ziet wat benzine hier kost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenGespot in Oostende Bentley Continental
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDeze is van een Belg die wel meerdere supercars heeft.
Was het madam die ermee reed?
Haar SRT 300C een tijdje geleden hier ook gespot, op weg naar haar club hier.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWas het madam die ermee reed?
Haar SRT 300C een tijdje geleden hier ook gespot, op weg naar haar club hier.
Eigendom (zowel auto als madam) van Frederik VDW ...
heeft nog een SRT8 op Lux. platen.
vorige wagens waren paarse lambo diablo, rode 360 modena, zwarte S8, zwarte S ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk BerichtenEigendom (zowel auto als madam) van Frederik VDW ...
heeft nog een SRT8 op Lux. platen.
vorige wagens waren paarse lambo diablo, rode 360 modena, zwarte S8, zwarte S ...
Zijn wel gescheiden dacht ik, maar komen nog supergoed overeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenTrue, is haar biezenies partner. SRT tijdje geleden hier in Ronse gezien. Vette sound.
Zijn wel gescheiden dacht ik, maar komen nog supergoed overeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOf z'n lelijke Cayenne Magnum-dinges
Deze dus
Gespot in Monaco , links Barbara Gandolfi
Comment
Comment