Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
      Waar is da?
      Komt me bekent voor
      is da ni in die wijk daar ergens als ge inslaat aan het Texaco station op de liersesteenweg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
        is da ni in die wijk daar ergens als ge inslaat aan het Texaco station op de liersesteenweg ?
        Correct!
        Daar woont m'n oma

Comment

• Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Comment

• Tijdje terug op de expressweg Knokke
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gisteren gespot hoeft geen uitleg

Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 14/06/2010, 00:49.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                      Gisteren gespot hoeft geen uitleg
                      Graag had ik toch wat uitleg gewild. Kan u mij meer vertellen over het merk & type van deze wagen?

De firma dankt u hartelijk,
                      met vriendelijke groenten

Comment

Damn da spel is zot

Vette spot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                          Graag had ik toch wat uitleg gewild. Kan u mij meer vertellen over het merk & type van deze wagen?

De firma dankt u hartelijk,
                          met vriendelijke groenten

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.. maar misschien is n filmpje nog beter?!

+ http://www.youtube.com/watch?v=CU-obKe6_kA" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                          http://www.youtube.com/watch?v=CU-obKe6_kA"> http://www.youtube.com/watch?v=CU-obKe6_kA" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten

Wat is er RUF aan deze Porsche?
                            De centercaps van de velgen en de nummerplaat that's it ... C4S onderhuids; met GT2-bumpers; andere motorkap (achteraan dus) en GT2-spoiler.

Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
                            Ik reed toen vlàk achter die ZR1 met m'n M3; toevallig daar geen foto van?

Heb op de natienlaan een foto genomen met mijn GSM; voor me reden een F360CS en Elise naast mekaar; schuin naast mij die ZR1 ... kan bijna alleen maar in Knokke
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ha, heb daar even achter gereden van de temsebrug tot bornem, maar dan moest ik afslaan naar hingene. Kerel reed wel met plezier met die wagen en de motor apprecieerde dat wel

waar zijn die foto's genomen? da's precies op een paardeclub of zo.
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Toch nog redelijk uniek denk ik toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                  ha, heb daar even achter gereden van de temsebrug tot bornem, maar dan moest ik afslaan naar hingene. Kerel reed wel met plezier met die wagen en de motor apprecieerde dat wel

waar zijn die foto's genomen? da's precies op een paardeclub of zo.

Hahaaaahh!!! Ik heb em op een feest gespot waar ik gisteren was op een kasteel in Malderen, en hij is ook al aan de carré gespot en nu jij in Temse en Hingene (vlakbij dus)!!!
                                  Ergo... het is sowieso iemand van hier en we gaan hem hopelijk nog veel te zien krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Toch nog redelijk uniek denk ik toch

Mooie en zeldzame spot!

Comment

• Weet iemand welke dag je best uitpikt om auto's te gaan spotten in Knokke? Het weekend? Ne zondag?

Want zit eerste twee weken hier aan de kust dichtbij Knokke, en wel es goesting om een dagje te gaan spotten.

Portfolio
                                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ja er is een jaarkalender om te spotten stuur even een mail naar autogespot en ze gaan je met plezier verder helpen.
                                        Mr Drift

Comment

• Zondag.

Comment

Working...
                                          X