Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenis da ni in die wijk daar ergens als ge inslaat aan het Texaco station op de liersesteenweg ?
Daar woont m'n oma
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenGisteren gespot hoeft geen uitleg
De firma dankt u hartelijk,
met vriendelijke groenten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenGisteren gespot hoeft geen uitleg
Vette spot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGraag had ik toch wat uitleg gewild. Kan u mij meer vertellen over het merk & type van deze wagen?
De firma dankt u hartelijk,
met vriendelijke groenten
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.. maar misschien is n filmpje nog beter?!
+ http://www.youtube.com/watch?v=CU-obKe6_kA" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
Wat is er RUF aan deze Porsche?
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
Heb op de natienlaan een foto genomen met mijn GSM; voor me reden een F360CS en Elise naast mekaar; schuin naast mij die ZR1 ... kan bijna alleen maar in Knokke1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
waar zijn die foto's genomen? da's precies op een paardeclub of zo.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtenha, heb daar even achter gereden van de temsebrug tot bornem, maar dan moest ik afslaan naar hingene. Kerel reed wel met plezier met die wagen en de motor apprecieerde dat wel
waar zijn die foto's genomen? da's precies op een paardeclub of zo.
Hahaaaahh!!! Ik heb em op een feest gespot waar ik gisteren was op een kasteel in Malderen, en hij is ook al aan de carré gespot en nu jij in Temse en Hingene (vlakbij dus)!!!
Ergo... het is sowieso iemand van hier en we gaan hem hopelijk nog veel te zien krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenToch nog redelijk uniek denk ik toch
Comment
-
Weet iemand welke dag je best uitpikt om auto's te gaan spotten in Knokke? Het weekend? Ne zondag?
Want zit eerste twee weken hier aan de kust dichtbij Knokke, en wel es goesting om een dagje te gaan spotten.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
Comment