Oorspronkelijk geplaatst door Rames
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWeekendongevallen:
RS6 Avant (plaat toevallig geen VSH-xxx?)
Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend
Uiteraard wel met Z-plaat, mensen die komen showen tijdens een "test-rit" dus in vele gevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenKan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
Zeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDe kust:
Een echte amg waar niets op staat:
en een fake M5 waar alles op staat, is zelfs een 520d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenKan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan je toch iets of wat meer informatie geven, of zou dat tegen het vertrouwelijk karakter van het onderzoek in gaan? Zo ja, geen probleem.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenDit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend
120 in B volgens terugroepactie (gordels dacht ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenHoe staat die geparkeerd? Die moet toch dat rondpunt spookrijden om zo te staan.
Die farboud heb ik al zien rijden in Zottegem. Het is blijkbaar iemand uit de omgeving.
Chicco ? of heeft die een zwarte achter spoiler?
zie ook nummerplaat voor ander topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenSorry no can do. Spijtiggenoeg. Laat ons zeggen dat het iedereen kan overkomen maar ... Een goeie verstaander heeft daarmee genoeg hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGinetta G40?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Panamera
Misschien niet meer zo exclusief, maar theeft wel een mooi kleurtje
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
Comment