Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
    Elke dag sterven er mensen in het verkeer.
    Wanneer die niet met een exclusieve wagen rijden komt dat niet in het nieuws...
    Reden te meer om een exclusieve wagen te kopen dus

Comment

• Dit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Kan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
          Dit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend
          Echt ongelooflijk hoe vaak je die hier al ziet, zelfs de nieuwe Cayenne zie ik hier al regelmatig rijden.
          Uiteraard wel met Z-plaat, mensen die komen showen tijdens een "test-rit" dus in vele gevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
            Kan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6

Zeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
            2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Zeg Fred , wat is er gebeurd aan dat pleintje deze voormiddag op 100 m van Rock paradise ?
              2 brandweerwagens/1 ziekenwagen/ 1combi en ik zag daar een "kennis" buiten staan bij de politie die daar woont .
              Ik was met iets anders bezig maar als ik het goed voorheb was dacht men dat er iemand dood in dat huis lag. Vals alarm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                De kust:

Een echte amg waar niets op staat:

en een fake M5 waar alles op staat, is zelfs een 520d

weet je toevallig welke reclame er op de plaathouder stond? er is hier een 2dehandszaak die een bmw staan heeft met dezelfde velgen. lijkt me toch toevallig.
                wimoptiek.be op

Comment

Kan je toch iets of wat meer informatie geven, of zou dat tegen het vertrouwelijk karakter van het onderzoek in gaan? Zo ja, geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Kan je toch iets of wat meer informatie geven, of zou dat tegen het vertrouwelijk karakter van het onderzoek in gaan? Zo ja, geen probleem.
                    Sorry no can do. Spijtiggenoeg. Laat ons zeggen dat het iedereen kan overkomen maar ... Een goeie verstaander heeft daarmee genoeg hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                      Dit weekend in Knokke ten minste 9 verschillende Panameras gezien .. heeft echt alles van zijn exclusiviteit verloren bij mij na dit weekend

120 in B volgens terugroepactie (gordels dacht ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                        Hoe staat die geparkeerd? Die moet toch dat rondpunt spookrijden om zo te staan.

Die farboud heb ik al zien rijden in Zottegem. Het is blijkbaar iemand uit de omgeving.

Chicco ? of heeft die een zwarte achter spoiler?

zie ook nummerplaat voor ander topic

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Sorry no can do. Spijtiggenoeg. Laat ons zeggen dat het iedereen kan overkomen maar ... Een goeie verstaander heeft daarmee genoeg hé
                            Geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                              Ginetta G40?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Ginetta G40?
                                Farbio GTS
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Ginetta G40?
                                  Farbio GTS.

Comment

• Ah ok, kdacht dat het een ginetta was, die voorkant trekt daar goed op

Comment

• Panamera

Misschien niet meer zo exclusief, maar theeft wel een mooi kleurtje

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hier ook eens zetten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Hier ook eens zetten ...

ook properkes

Comment

Working...
                                          X