Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah, ook al eens in Oostende tegen gekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
      Kan er spijtig genoeg weinig details over geven maar ... wat een "vorte klootzak" die met die RS6
      Ja, en die heeft natuurlijk niks..

Staat trouwens nergens dat dit een exclusieve wagen is. Is wel een geval van een dronken chauffeur die een onschuldig slachtoffer maakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Farbio GTS
        Farbio is overgenomen door Ginetta, Ginetta is dus correct

Comment

• Den Pol. Kom die hier in de geburen vaak tegen.
          Onlangs nog op de kermis in Ronse gezien en ooit achter gehangen, maar wou niet spelen.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Hier ook eens zetten ...

Comment

• Vandaag op weg nr A'pen

[/IMG]

Comment

• vandaag: audi s2 coupe, heerlijk geluid!

porsche 4ever
              '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• SLR bij Heinz

Edit; Foto's verwijderd voor eigenaar
                Last edited by ; 01/07/2010, 11:31.

Comment

• Quattroporte

Comment

• Gran Cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                      SLR bij Heinz

Zeer knap, was het hek helemaal dicht? Anders effe binnensneaken en onbelemmerd foto's maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Zeer knap, was het hek helemaal dicht? Anders effe binnensneaken en onbelemmerd foto's maken
                        Kunt parking op maar geen tijd voor gehad

Comment

• Gele Caterham Super 7 op de Aarschotsesteenweg in Wilsele gespot, daarachter nog blauwe welbekende Carrera en Boxster.

(Nog) geen foto's...
                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Honda nsx:

panamera (het zwart staat hem toch wel beter):

BMW X5 45e

Comment

• Audi S4 cabrio:
                              BMW X5 45e

Comment

• Zondag onderweg richting SpaItalia 2x ingehaald door een zwarte SLS AMG op Z-platen, die moest onderweg blijkbaar bijtanken

Dat geluid
                                vloog mij echt met een belachelijke vaart voorbij

Edit:
                                het zal dezelfde zijn die ook onderweg was naar 1000 virages, samen met de ford gt, boxster spyder ea die ik op spa nog gezien heb. Helaas geen foto's, ik kwam net van het circuit...

Last edited by jakob; 23/06/2010, 00:35.
                                Giulietta

Comment

• Splinternieuwe Turbo S in "tuur-bo"-blauw

Ik denk dat hij die net was gaan ophalen in de fabriek, aan de nummerplaat te zien. Hij wilde duidelijk ook niet doortrekken (kon vlotjes volgen) op een onbeperkte snelweg, wat het vermoeden van een wagen van nog geen dag oud alleen maar bevestigt. Voor de rest wel enthousiaste mensen in die kar (hoe zou je zelf zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Voor de rest wel enthousiaste mensen in die kar (hoe zou je zelf zijn)
                                    Ik zou op serieus hete kolen zitten omdat ik u niet op uw doos kan geven op dat stuk onbegrensd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik zou op serieus hete kolen zitten omdat ik u niet op uw doos kan geven op dat stuk onbegrensd
                                      Ik ook

Ik wilde echt eens zien hoe belachelijk hard dat ding van me ging wegsleuren.

niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ik ook

Ik wilde echt eens zien hoe belachelijk hard dat ding van me ging wegsleuren.

niet dus

tegen de 3,5 naar 100 begint indd redelijk gestoord te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          tegen de 3,5 naar 100 begint indd redelijk gestoord te worden...
                                          0 naar 100 is ondertussen al lang niet meer waar het over gaat qua prestaties heb ik de indruk. De verschillen worden pas belachelijk vanaf 100 en dan eens planken. Binnen een paar jaar tonen ze gewoon geen 0 - 100 meer, enkel nog 0 - 200

Comment

Working...
                                          X